همسر نسیم ادبی بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت.

علت درگذشت ابراهیم اثباتی همسر نسیم ادبی +مصاحبه با نسیم ادبی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ابراهیم اثباتی هنرمند عرصه تیٔاتر و آهنگساز و رییس هییٔت‌مدیره انجمن موسیقی خانه تئاتر پس از تحمل سالها بیماری سرطان دارفانی را وداع گفت.

ابراهیم ثباتی نوازنده تنبور و دیوان و آهنگساز موسیقی سال ۱۳۵۰ به دنیا آمد و موسیقی را از سال ۱۳۶۴ با ساز تنبور آغاز کرده بود و در این مسیر به فراگیری سازهای دیگر همچون سه تار، تار، عود، دیوان و دف پرداخت و همچنین از یادگیری و پژوهش در زمینه تیٔوری موسیقی و آهنگسازی دریغ نکرد.

وی تا سال ۱۳۹۲ قریب به ۴۳ اثر موسیقی تیٔاتر و چندین موسیقی فیلم ساخته است. یکی از شاخص‌ترین آثار در زمینه آهنگسازی نمایش «شمس پرنده» به کارگردانی پری صابری بود.

تیٔاتربازها درگذشت ابراهیم اثباتی را اول به نسیم ادبی بازیگر تیٔاتر، سینما و تلویزیون و همسر وی و دوم به جامعه هنر ایران تسلیت می‌گوید.

نسیم ادبی

 

بیوگرافی ابراهیم اثباتی همسر نسیم ادبی

ابراهیم اثباتی از سال 73 فعالیت خود را با تئاتر موسیقی شروع کرد او عاشق فضای دراماتیک است و تابحال بالای 70 تئاتر موسیقی ساخته است

ازدواج ابراهیم اثباتی با نسیم ادبی

نسیم ادبی در سال 1383 در نمایش شمس پرنده که بازیگر بود با ابراهیم ثباتی آهنگساز این نمایش آشنا شد و نهایتا سال 1388 در 31 سالگی با هم ازدواج کردند.

نسیم ادبی

 

مصاحبه نسیم ادبی درباره ابراهیم اثباتی

ابراهیم معاشرتی و خونگرم است ما حرف‌ های زیادی برای گفتن با هم داشتیم و داریم و از همان ابتدای آشنایی‌ مان حس کردم می‌ توانم خیلی چیزها از او یاد بگیرم

واقعا هم از زمان آشناییمان تا به حال خیلی چیزها از او یاد گرفته‌ ام.

نسیم ادبی: من عاشق ساز و موسیقی هستم و در خانمان مرتب نوای موسیقی شنیده می شود، کلا ابراهیم همیشه در خانه مشغول ساز زدن است 

بهترین و بیشترین هدیه‌ ای که از همسرم گرفتم موبایل است همیشه از سر بدشانسی یا موبایل‌ هایم گم شده‌ اند یا دزد زده یا از دستم افتاده و نابود شده‌ اند.

من و همسرم عاشق رستوران رفتن هستیم خیلی دوست داریم به رستوران برویم یا گاهی برویم جایی قهوه بخوریم و این عادت را از دوران ابتدای آشنایی‌ مان داشتیم.

نسیم ادبی

خانم بازیگر دستی بر آتش خوانندگی نیز دارد، او دوره آواز را زیر نظر خواننده زن حوروش خلیلی گذراند و بعد تو گروه وصل یار مدتی همخوانی کرده است.

همچنین در اکثر کارگاه های بازیگری مشغول تدریس می باشد.

مهمترین ویژگی که از خودم در این سال ها شناخته ام صبر بوده است ، خیلی دختر صبوری هستم و اینقدر صبر من زیاد است که فکر می کنم به هر چیزی دلم می خواسته رسیده ام یا از این به بعد خواهم رسید.

زندگی را خیلی خوشرنگ می بینم ، حتی مواقعی که مشکل دارم و شاید حالم خیلی خوش نباید زندگی را با رنگ های روشن می بینم.

اگر ازم بپرسید روزی یکی از دانشجوهایم اسمش از من معروف تر شود خوشحال می شوم یا نه ؟ که جواب میدهم آنقدر خوشحال می شوم که گریه می کنم.

من در ابتدا به شدت نویسندگی را دوست داشتم و خیلی دلم می خواست وارد حرفه فیلمنامه نویسی ، نمایشنامه نویسی ، قصه نویسی و حتی نوشتن رمان شوم.

نسیم ادبی

ماجرای درگذشت ابراهیم ثباتی همسر نسیم ادبی

بازیگری شاید برای من در اولویت نبود اما وقتی وارد کلاس های تئاتر و بازیگری شدم هفت و هشت سال درگیر آن بودم در نهایت عاشقش شدم.

معمولا پیش از انتخاب کارهایم با همسرم ابراهیم مشورت می کنم ، مثلا می گویم فلان پیشنهاد را دارم یا در مورد نقش و طرح اصلی کار با او صحبت می کنم.

گاهی ممکن است بگوید بنظرم این نقش به تو نمی خورد یا اینگه بگوید تازه سرکاری بود و بهتر است استراحت کنی …