مرحله نیمه نهایی «عصر جدید» 2 روز دیگر شروع می شود.

عصر جدید بالاخره به آنتن باز می‌گردد؛ جزئیات و زمان پخش اعلام شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پخش مرحله نیمه نهایی «عصر جدید»، پس از ۶ ماه وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا، از یکشنبه پنجم بهمن ماه از سر گرفته می شود. عصر جدید یکی از مسابقه هاییست که هدفگذاری اصلی آن در راستای استعدادیابی مردم و مخاطبین طراحی شده است. برنامه عصر جدید که از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود یکی از پرمخاطب ترین برنامه های سیما است. عصر جدید در بازه زمانی پخش آن در نظرسنجی پرطرفدارترین ها همیشه حرف اول را می زند. ساخت عصر جدید بعد از مدتی وقفه به دلیل کرونا، دوباره آغاز شده است.

عصر جدید

احسان علیخانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از بازگشت «عصر جدید» پس از ۶ ماه توقف خبر داده و نوشته است: «شش ماه کار خوابید. به امید بهتر شدن اوضاع کرونا و اینکه بتونیم شرکت کننده ها رو بیاریم از شهرستان برای ضبط، بالاخره اوضاع قدری بهتر شد که محدودیت سفرهای بین شهری برداشته شد و ما شروع کردیم، البته بدون تماشاگر که این خیلی انرژی مسابقه و همه مارو کم میکنه ولی نگران سلامتی تماشاگران عزیزمون بودیم ان‌شاالله اسفند بتونیم فینال رو با تماشاگر ضبط کنیم.»

عصر جدید

احسان علیخانی همچنین اعلام کرده که از شنبه همین هفته (۴ بهمن ماه) بعد از خبر ۲۲ مرور مرحله قبل پخش می شود و از یکشنبه بعد از خبر ۲۲ پخش مرحله نیمه نهایی «عصر جدید» شروع می‌شود.

این مجری و تهیه کننده در پایان ابراز امیدواری کرده است که بتوانند اسفندماه فینال عصر جدید را با حضور تماشاگران ضبط کنند