شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون ایران به گزارشی که از نقل او منتشر شده است واکنش تندی نشان داد.

واکنش تند شقایق دهقان به شایعه جدید درباره او؛ این مزخرفات را نگفته ام!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون ایران در استوری اینستاگرام خود با انتشار عکسی از یک پیج اینستاگرامی که به نقل از او اعلام کرده بود این بازیگر زن دیگر علاقه ای به بازیگری ندارد و پیر شده است واکنش تندی نشان داد.

شقایق دهقان در این باره نوشت: من تا به حال در هیچ مصاحبه ای چنین حرف مزخرفی را نزده ام.

شقایق دهقان

شقایق دهقان کیست؟

شقایق دهقان بازیگر معروف با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود، آن را به روز رسانی کرد. شقایق دهقان متولد ۴ اسفند ۱۳۵۷، گیسن، آلمان است. او بازیگر و نویسندهٔ ایرانی است.همسر شقایق دهقان مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طراح صحنۀ تلویزیون است که در جریان مجموعهٔ تلویزیونی پاورچین با هم آشنا شدند.

فعالیت او در سریال‌های نود شبیِ مهران مدیری است. از بازی‌های معروف او ایفای شخصیت «خانم شیرزاد» در مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ است. او از سال ۱۳۹۴ در برنامۀ خندوانه، به اجرای استند آپ کمدی پرداخت و در سال ۱۳۹۶ به همراه مهراب قاسم‌خانی به عنوان داوران بخش استند آپ کمدی جشنوارۀ هنری پارسی زبانان اروپا انتخاب شدند.

شقایق دهقان

شقایق دهقان کارهای هنری را در سن 17 سالگی آغاز کرد؛ زمانی که برای گذراندن اوقات فراغت در یکی از کلاس های عروسک گردانی فرهنگسرای امیر کبیر ثبت نام کرده بود (تابستان 1374). دو سال بعد، هم زمان با امتحانات نهایی سال چهارم دبیرستان از طرف معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به یک گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می شدند معرفی شد و آغاز به کار کرد.

سپس از طریق یکی از همکارهایش به گلچهره سجادیه معرفی شد و با همکاری با گروه او اجرای یک نمایش جدی را تجربه کرد. در همین زمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم انجام می داد.

پس از آن به پیشنهاد یکی از کارگردان های گروه کودک تلویزیون در سریال او بازی کرد و بدین ترتیب کارش را در تلویزیون با فعالیت در گروه کودک آغاز کرد و به قول خودش عضو جدایی ناپذیر خانواده تلویزیونی ها شد. در این بین در دو کار سینمایی هم بازی کرد:زیر نور ماه و نقش کوتاهی در فیلم سیندرلا.

شقایق دهقان

در پاییز سال 1381 پیشنهاد بازی در مجموعه طنز پاورچین را پذیرفت و در پی آشنایی با مهراب قاسم خانی نویسنده و طراح صحنه این مجموعه زندگی مشترک خود را با او با آغاز کرد.

پاورچین نام سریالی تلویزیونی است که در سال های 1381 و 1382 از شبکهٔ تهران پخش شد. کارگردانی این فیلم را مهران مدیری بر عهده داشت و پیمان قاسم خانی نیز سرپرست نویسندگان آن بود.

عمده فعالیت وی در سریالهای نود شبی مهران مدیری می باشد. از بازی های معروف او ایفای شخصیت خانم شیرزاد در سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال 1390 است.

شقایق دهقان