یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اگر سیلی نماینده سبزوار به صورت مأمور راهور اثبات نشود، عملکرد ارزشمند ⁧‫سرباز شجاع‬⁩ ناجا که تساوی در برابر قانون را اجرا کرد مایه افتخار و امیدواری به آینده کشور است.

دفاع یک نماینده از عملکرد ارزشمند ⁧‫سرباز شجاع‬⁩ ناجا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

اردشیر مطهری در پی انتشار برخورد نماینده سبزوار و مأمور راهور پلیس، در صفحه رسمی توییتر خود نوشت: اگر ‫سیلی‬⁩ به مأمور راهور اثبات بشود، جای تاسف دارد و باید قانونی برخورد شود. اگر هم اثبات نشود، عملکرد ارزشمند ⁧‫سرباز شجاع‬⁩ ناجا که تساوی در برابر قانون را اجرا کرد مایه افتخار و امیدواری به آینده کشور است.»

از روز شنبه (۴ بهمن) فیلمی از یک سرباز وظیفه راهنمایی و رانندگی در فضای مجازی دست به دست شد که در آن سرباز مدعی است که علی‌اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی به دلیل ممانعت سرباز از عبور اتومبیلش از مسیر خط ویژه خیابان انقلاب به صورت آن سرباز سیلی زده است. گفته شده که این اتفاق روز چهارشنبه اول بهمن رخ داده است.

انتشار این فیلم و اظهارات سرباز راهور به سرعت با واکنش منفی بسیاری از کاربران فضای مجازی و مردم مواجه شده و تقاضای برخورد با این نماینده مجلس از سوی مردم مطرح می‌شود. البته در فیلم صحنه برخورد فیزیکی عنابستانی با سرباز وظیفه دیده نمی‌شود، اما چند نفر از حاضران در محل شهادت می‌دهند که این اتفاق رخ داده است.