تمیز کردن فرش به صورت حرفه‌ای نه تنها به از بین بردن ریزگردها ، باکتری‌ها و سایر مواد حساسیت زا کمک می‌کند ، بلکه به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر نفس بکشید و خطر سرماخوردگی و سایر مشکلات سلامتی را نیز کاهش می‌دهد همچنین جالب است بدانید که فرش‌های کثیف می‌توانند مانع جریان هوا در خانه شما شوند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

1

در سال‌های گذشته شستشوی فرش در خانه‌ها انجام می‌شد و  مرسوم بود که اهالی منزل نزدیک عید به شستشو فرش مشغول می‌شدند  اما امروزه افراد  به دلیل مشغله زیاد فرصت شستشو فرش در منزل را ندارند و کما اینکه آن‌ها امروزه آگاه هستند که استفاده از خدمات قالی‌شویی‌ها به لحاظ هزینه و وقت و انرژی مقرون به ‌صرفه‌تر است

همچنین که امروزه قالی‌شویی‌های متعددی در سطح شهرهاو بخصوص در قالیشویی درنزدیکی شهرک غرب تلاش می‌کنند تا خدماتی را برای شستشو انواع فرش ارائه دهند و با جلب رضایت مشتریان از رقبای خود پیشی بگیرند. مجهز بودن آنان به پیشرفته‌ترین و جدیدترین دستگاه‌های روز دنیاست که منجر به پاک‌سازی کیفی فرش از خاک ، گرد و غبار و باکتری‌ها و بازگرداندن آن‌ها به طراوت اولیه می‌شود و شما می‌توانید با اطمینان خاطر انواع فرش و قالیچه و موکت خود را به این مجموعه‌های معتبر بسپارید.

 

مزایای استفاده از خدمات شرکت‌های قالی‌شویی

2

یک مزیت عمده خدمات حرفه‌ای شستشوی فرش این است که به افزایش عمر فرش شما کمک می‌کند. با گذشت زمان ، خاک ، گرد و غبار ، مواد آلرژی زا در فرش جمع می‌شود و در الیاف آن قرار می‌گیرد که در نهایت می‌تواند باعث شکسته شدن و خراب شدن الیاف فرش شما شود. از بین بردن این خاک و آوار جمع شده به بهبود طول عمر فرش کمک می‌کند زیرا جالب است بدانید که گرد و غبار بیشتر از اینکه به یک فرش تمیز بچسبند به یک فرش کثیف می‌چسبند.

 

 چند وقت یک‌بار باید به طور حرفه‌ای فرش‌ها را شست

برای اینکه فرش شما زیبایی و عملکرد خود را حفظ کند ، توصیه می‌شود که فرش‌های خود را به طور حرفه‌ای هر 12 تا 18 ماه برای شستشو به شرکت‌های قالی‌شویی بسپارید.

 

خدماتی که در شرکت‌های قالی‌شویی ارائه می‌شود

اگر قصد شستن فرش، موکت یا مبلمان خود را دارید شرکت‌های قالی‌شویی به شما این اطمینان را می‌دهند که از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد زیرا قالی‌شویی‌ها برای اطمینان مشتریان خود از کیفیت و مطلوبیت کار ضمانت‌نامه و گارانتی در نظر گرفته‌اند که در صورت بروز هر گونه مشکل یا مسئله‌ای با این ضمانت و گارانتی حل خواهد شد و جای هیچ‌گونه نگرانی برای مشتری باقی نمی‌گذارد.

شستشوی مبلمان

 

شستشو مبلمان به دلیل استفاده از چوب و پارچه‌های مختلف در بافت آن‌ها  معمولا نیاز به دقت و ظرافت خاصی دارد تا هنگام شستشو به بافت مبلمان آسیبی نرسد از این رو شستشو مبلمان یک کار کاملا تخصصی است و نیاز به تجهیزات خاص خود دارد از این رو کارخانه‌های قالی‌شویی در شستشو و خشک‌شویی مبلمان با استفاده از کاربردی‌ترین و بهترین دستگاه‌ها و مواد شوینده (شامپو تگزافون) در کنار کارکنانی با تجربه و متخصص توانسته‌اند به بهترین شکل ممکن خدماتی را ارائه کنند که مورد رضایت مشتریان واقع شده است.

قالی‌شویی‌ها با استفاده از بهترین نوع شامپو فرش‌ها و همچنین با استفاده از مواد شیمیایی مخصوص به جهت اینکه شامپو فرش لکه‌ای بر روی پارچه مبل به جا نگذارد و به بافت پارچه مبل آسیبی وارد نشود، مبلمان شما را شسته و با استفاده از دستگاه‌های مکانیزه مخصوص خشک‌شویی مبل آن‌ها را خشک می‌کند.

همچنین اکثر قالی‌شویی‌ها به مشتریان خود توصیه می‌کنند که معمولا بعد از تحویل گرفتن مبلمان حدود دو الی سه ساعت از نشستن بر روی مبلمان خودداری کنند.

شستشوی انواع فرش و قالیچه

3

در زمان‌های گذشته که  شرکت‌های قالی‌شویی مجهز به ابزارها و دستگاه‌های پیشرفته نبودند فرش‌ها و قالیچه‌ها را به وسیله آب و صابون شسته می‌شستند اما امروزه  با پیشرفت تکنولوژی و مجهز شدن قالی‌شویی‌ها به دستگاه‌های باکیفیت روش‌های جدیدی برای شستن فرش جایگزین روش‌های قدیمی شدند.

قالیشویی توحید در منطقه شهرک غرب، نیاوران و الهیه به شما این اطمینان را می‌دهد که با خیالی آسوده فرش یا مبلمان خود را به آن‌ها بسپارید و تمیز تحویل بگیرید و از تمیزی و طراوت دوباره فرش، موکت و مبلمان خود لذت ببرید.

قالی‌شویی‌ها با روش‌های جدید و استفاده از تجهیزات پیشرفته فرش‌های شما را بدون هرگونه آسیب شسته و لول شده تحویل می‌دهد. در بخش قالی‌شویی انواع خدمات مانند رفوگری، لکه‌گیری، غبارروبی و... نیز انجام می‌شود.

موکت شویی

 

یکی از خدمات خاص قالی‌شویی‌ها  برای شهروندان شستشوی موکت در محل است. شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می‌توانند از این خدمات ویژه استفاده کنند به این صورت که مشتریان گرامی نیازی به جا به جایی موکت جهت ارسال به شرکت ندارند و خود کارشناسان مجرب و متخصص در محل حضور پیدا خواهند و تمامی تجهیزات لازم را به همراه خواهند داشت. دستگاه‌های شستشوی موکت در قالی‌شویی‌ها به دو نوع صنعتی و خانگی تفکیک می‌شوند. برای منازل از دستگاه‌های کوچک‌تر استفاده می‌شود و برای سطوح بزرگ‌تر، مانند شرکت‌ها، هتل‌ها و… از دستگاه شستشوی صنعتی استفاده می‌شود. همان‌طور که می‌دانید هزینه خرید این دستگاه‌ها تنها برای یک خانه، مقرون به صرفه نیست به خصوص اگر بخواهید تنها سالی یک یا دو بار از آن استفاده کنید بنابراین ارسال فرش، موکت یا مبلمان خود به قالی‌شویی و اطمینان به تجربه کارکنان با سابقه این شرکت‌ها بهترین و منطقی‌ترین گزینه برای نظافت است.

 

خدمات قالی‌شویی توسط مجموعه توحید

مجموعه توحید با کادری مجرب و متخصص تلاش کرده است که خدماتی همچون؛ شستشو فرش با بهترین مواد شوینده و رعایت کامل نکات بهداشتی انجام ارائه ضمانت‌نامه و گارانتی جهت اطمینان خاطر مشتریان، برخورد محترمانه و دوستانه ، اعزام سرویس جهت حمل فرش از منزل و ارائه رسید، استفاده از نظرات متخصصین در زمینه شستشو فرش‌های دست بافت جهت حفظ سلامت بافت فرش را در مناطق شمالی تهران اعم از قالی‌شویی شهرک غرب، قالیشویی نیاوران، قالی‌شویی الهیه ارائه دهد و همچنین وجود مطالب و مقالات آموزشی جهت حفظ و نظافت بهتر فرش، موکت و مبلمان در وب‌سایت قالی‌شویی شهرک غرب، قالی‌شویی نیاوران، قالی‌شویی الهیه جهت بالا بردن آگاهی مشتریان ارائه می‌کند.

برای سفارش شست و شوی فرش و قالی منزل، می‌توانید از طریق سایت و پرداخت اینترنتی اقدام به آن کنید و همچنین در صورت داشتن هر سوالی می‌توانید از طریق وب سایت این شرکت با پشتیبانان این مجموعه در میان بگذارید تا شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی بفرمایند.