هر دلار امروز (سه شنبه) در صرافی‌های بانکی ۲۲ هزار و ۹۷۰ تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز معاملاتی کاری گذشته با افزایش ۱۰۰ تومانی همراه شد و نرخ هر یورو نیز به ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

قیمت دلار و یورو امروز چند شد؟ (۹۹/۱۱/۰۷)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

روند نزولی نرخ دلار از اوایل هفته گذشته شتاب گرفت، بطوری که از کانال ۲۶ هزار تومانی به سوی نرخ‌های پایین‌تر حرکت کرد و بر این اساس، نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی در ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه امروز (۷ بهمن ماه) ۲۲ هزار و ۹۷۰ تومان اعلام شد.

قیمت فروش یورو نیز با افزایش ۵۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری گذشته (دوشنبه) به ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

امروز قیمت خرید هر دلار ۲۱ هزار و ۴۸۰ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۶ هزار و ۴۱۰ تومان اعلام شد، همچنین قیمت خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۲ هزار و ۲۶۷ تومان و قیمت فروش آن ۲۲ هزار و ۴۹۰ تومان بود.

علاوه براین نرخ خرید یورو در این بازار ۲۶ هزار و ۹۳۴ تومان و نرخ فروش آن ۲۷ هزار و ۲۰۳ تومان اعلام شد.

براساس این گزارش در سامانه نیما در روز معاملاتی گذشته (دوشنبه)، هر دلار ۲۲ هزار و ۶۲۷ تومان به فروش رفت و یورو نیز بدون سفارش بود.

 همچنین در سامانه سنا دیروز( دوشنبه)، حواله یورو به قیمت ۲۸ هزار و ۷۶۶ تومان معامله شد و همچنین حواله دلار به قیمت ۲۲ هزار و ۸۵۸ تومان معامله شد.

قیمت دلار در روزهای گذشته با توجه به افزایش امیدواری در زمینه صادرات نفت و دسترسی به منابع مالی کاهشی شده است.هفته گذشته نیز رئیس کل بانک مرکزی اعلام‌کرد: ایران توانسته گشایش‌هایی در فروش نفت داشته باشد.