احسان علیخانی مجری برنامه عصر جدید به دنبال اعلام نتایج این مسابقه در شب گذشته، پست زیر را در صفحه خود منتشر کرد.

واکنش اینستاگرامی احسان علیخانی به حذف پسرک گچکار + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

احسان علیخانی مجری توانمد و مشهور کشورمان است. احسان علیخانی بیشتر به واسطه اجرای برنامه ماه عسل معروف شد. احسان علیخانی اکنون مجری برنامه استعدادیابی عصر جدید است. احسان علیخانی طرفداران بسیاری دارد.

 آنچه دیگران می خوانند:

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1358 در تهران است و ساکن خیابان هروی است ، او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است ، 2 خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته  خودش بهترین دوستش است. در دوران مدرسه درسخوان اما شیطون بوده و برای مهار شیطنت مدیر مدرسه او را مبصر کلاس کرد. در دوران دبیرستان 1 سال در تیم نوجوان پرسپولیس و 1 سال سایپا بازی کرد و بعلت 3 بار شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس رفت. 


کلیک کنید : آیا احسان علیخانی متاهل شد؟ + عکس و جزئیات


برپا کننده جشن ها و مراسم مدرسه در دبیرستان و اجرای تئاتر بوده است. سال 1379 با رتبه 770 با رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه تهران شد در سال 79 با دستیاری کارگردانی در سریال ها و فیلم های سینمایی وارد کار هنری شد مثل پرونده های مجهول – بهشت آبی – هفت ترانه.

با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه مند شده ، اولین برنامه زنده اش در سال 1380 بوده ، او اجراهایی مانند صبح آمد و ماه عسل و.. را برعهده داشته است. سال 81 بعنوان کارگردان آیتم وارد شبکه 1 شد و در سال 82 خیلی اتفاقی جلوی دوربین رفت و اجرا را شروع کرد.  

احسان علیخانی

احسان علیخانی در ویژه برنامه سال

احسان علیخانی ویژه برنامه سال تحویل 94 را با عنوان بهار نارنج روی آنتن شبکه سوم سیما برد.در این ویژه برنامه احسان علیخانی میزبان چهره های معروف عرصه هنر و ورزش بود.

احسان علیخانی همانند سالهای گذشته با ویژه برنامه ماه عسل میهمان شبکه سوم سیما و خانه های مخاطبان شد. ماه عسل 94 با تغییر در دکور و همچنین شیوه دعوت میهمانان نوید جذابیت بیشتر و تازگی را در سری برنامه های ماه عسل میدهد.

آنچه دیگران میخوانند:

ماه عسل نام برنامه ای زنده است که در ماه رمضان هرروز از شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شده است. تا پیش از رمضان 1391 تهیه کنندگی و اجرای این برنامه را احسان علیخانی بر دوش داشت، حتی سال 87 هم فرزاد حسنی مجری این برنامه بود، اما در سال 91 تهیه کننده این برنامه مجید یوسفی و مجری این برنامه علی ضیا انتخاب شدند. موضوع این برنامه در قالب اجتماعی است. مهمانان این برنامه می تواند از هر قشری باشد از جمله:معلول، شاعر، نخبه و ... مجدداً در سال 92 اجرای این برنامه به احسان علیخانی سپرده شد و این امر در سال 93 تکرار شد.

علیخانی در سال 1398 اجرای مسابقه استعدادیابی عصر جدید را بر عهده داشت. رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد، سیدبشیر حسینی و امین حیایی داوران مسابقه عصر جدید هستند و احسان علیخانی به عنوان مجری در این برنامه حضور دارد.

علیخانی در سال 1398 اجرای مسابقه استعدادیابی عصر جدید را بر عهده داشت. رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد، سیدبشیر حسینی و امین حیایی داوران مسابقه عصر جدید هستند و احسان علیخانی به عنوان مجری در این برنامه حضور دارد.

احسان علیخانی

پست عاشقانه احسان علیخانی

احسان علیخانی مجری پرطرفدار  پستی با مضمونی تلخ و عاشقانه برگرفته از مطالب یک کتاب گذاشت, و با واکنش شدید کاربران مواجه شد که در نهایت مجبور شد توضیحاتی درباره آن بدهد. 

احسان علیخانی نوشت:

بهت گفتم :اگر تو دروغ باشی ، تموم میشم... ناامیدم کنی ، میمیرم... هم دروغ بودی هم ناامیدم کردی ، تموم شدم اما نَمُردَم ،،، گریه کردم ، زار زدم ، قرص خوردم ، مریض شدم ، کَمَرَم شکست اما نَمُردَم ،،،اون بالایی صِدام کرد، گفت:بلند شو ، من هستم ، هر چی بشه من هستم ، نترس ، بلند شو ... بلند شدم ، سخت بود اما بلند شدم ، با چشمهای تار، با دستِ لرزان، با سر گیجه های مداوم ، با پاهای خسته، با خندهای مصنوعی به مردم، با کتُ و شلوارِ زورکی به تَنَم... گذشت ، ٩٠ روز گذشت و من با زخمی که زدی با دردی که دادی رفیق شدم حتی دوستشون دارم چون از تو دارم رفیق... پیرم کردی اما بزرگ شدم ، انقدر که دیگر هیچ خبری شوکه ام نمیکند ... من تو را بخشیدم اما فراموش نمیکنم چه کردی با من ، بخشیدم ، چون نمیخواهم شبیه تو سنگدل باشم ، من بخشیدم اما حسابِ تو و آن بالایی باقیست ...دروغ ، حیله و نیرنگهایت من را فریب داد اما نقشه تو برای اون بالایی چیست؟! تمام عمر جا خالی دادی ، مواظب لحظه ای باش که بی هوا می آید...همه میمیریم و چیزی برای بُردن نداریم اما من حداقل زخم و دردی که تو به من هدیه دادی را با خود میبرم برای اون بالایی، شاید دیوانگیهایم را ببخشد ، تو که طبیب نبودی شاید اون بالایی طبیب زخم من شد ، که حتما میشود... راستی این روزها امید و زندگی کدام بیچاره ای هستی؟ بهش رحم کن و نقابَت را زودتر بردار ، اجازه بده زودتر با دردَش آشنا شود،، این روزها از آدمهای بدون درد بیزارم ، چون بدون درد زندگی از معنا خالیست ، جهان از شعر خالیست ، تنهایی از دعا خالیست ، آدمِ برای حرف زدن با اون بالایی خالیست ، و من بدون درد از خودم خالی میشوم ، درد به درد میخورد رفیق ، کاش با دردهایت رفیق میشدی که به آدمها زخم نزنی ، ای کاش ، اما افسوس که دردهایت را پشتِ هزار دروغ رنگی پنهان میکنی ...حداقل مواظب هدیه کریسمَسی که بهت دادم باش ، بابانوئل در گوی ِ شیشه ای با موسیقی ِ قبلِ خواب، هر بار که میبینیش به این فکر کن که چقدر دنیایِ کوچکی داری ، انقدر که همیشه باید با دروغ از مردم عشق و احترام دزدی کنی... بی خیال رفیق ،، ممنونم به خاطر آشتی دادنم با اون بالایی... با احترام :(رَوی ، وکیل دادگستری )

 ویژه

توضیح:دوستان این صرفا یک متنِ و مربوط به یک نویسنده اسپانیایی و من از لحن و ادبیاتش خوشم اومد ، همین ، جان ماماناتون ،لطفا داستان و افسانه نسازید و به من ربطش ندید ،که من بتونم بدون دغدغه هر از گاهی متن یا شعر بزارم.

واکنش احسان علیخانی به دروغ سیزده درباره زندگی اش

احسان علیخانی با انتشار عکس در اینستاگرامش نوشت:سلام رفقای عزیز، امیدوارم خوش گذشته باشه تعطیلات بهتون و با کلی انگیزه بریم برای ثبت یک سال درخشان بعضی مواقع یک شوخی ساده، کلی شایعه و حرف درست میکنه در ارتباط تلفنی با برنامه سین سیما، علی زاهدی خواست با من شوخی کنه و دروغ سیزده بگه، که کلی حاشیه و حدیث درست کرد برای من....

من اهل توضیح در مورد زندگیم نیستم اما چون این شوخی در رسانه مطرح شده و حتی بعضی از دوستان و اقوام هم شک کردند، توضیح میدم که :شوخی این دوست عزیز با بنده، فقط و فقط یک شوخی و دروغ سیزده بود و زندگی بنده هیچ فرقی با قبل نکرده.....

احسان علیخانی نوروز 97 را با برنامه بهار نارنج مهمان تلویزیون بود و توانست با جلب نظر بسیاری از مخاطبان تلویزیون عنوان پربیننده ترین برنامه نوروزی را از آن خود کند و همچنین با اجرای این برنامه عنوان مجری برتر تلویزیون را نیز از آن خود کرد.

هنر الویت دوم

در مقطع پیش دانشگاهی خیلی به بازیگری و کارگردانی علاقه داشتم اما با مشورت هایی که کردم به این نتیجه رسیدم به مقوله هنری بعنوان شغل دوم نگاه کنم

در سال 1379 با رتبه 770 وارد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران شدم

باشگاه مهرورزان تا تیزر سازی

دوره های آموزش هنری را در باشگاه مهر ورزان جوان گذراند سپس بعنوان اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان وارد فیلمسازی و ساخت تیزر تبلیغاتی شد.