بیزینس اینسایدر به نقل از جمهوریخواهان نزدیک به معاون ترامپ اعلام کرد، معاون رئیس جمهور سابق ایالات متحده مکان دائمی برای زندگی ندارد.

پنس جایی برای زندگی ندارد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گفته آنها، خانواده پنس پس از خارج شدن از محل اقامت معاون رئیس جمهوری در رصدخانه نیروی دریایی ایالات متحده، جایی برای رفتن نداشتند.

یک مشاور دونالد ترامپ تا آنجا پیش رفت که گفت مقام سابق بی‌خانمان است.

این مشاور به بیزینس اینسایدر گفت: "او خانه‌ای و جایی برای زندگی ندارد".

این فرد از این که معاون سابق رئیس جمهور نه محل زندگی دائمی دارد و نه شغلی، ناراحت است. یکی از دستیاران پنس گفت که خانواده قصد دارند تا شش ماه آینده بین ایندیانا و واشنگتن در رفت و آمد باشند و پس از آن برای همیشه به ایندیانا نقل مکان می‌کنند. دستیار اما از ذکر محل دقیق خودداری کرد.

دو جمهوریخواه نزدیک به معاون رئیس جمهوری سابق گفتند پنس در خانه برادرش در کلمبوس، ایندیانا اقامت دارد. منبع دیگری به بیزینس اینسایدر گفت که این خانواده در خانه نوسازی شده که فرماندار فعلی ایندیانا، اریک هولکامب  از آن به عنوان تفرجگاه استفاده می‌کند، ساکن می‌شوند. اما برای آن پنس نیاز به اجازه دارد. سخنگوی هولکامب به سوالات در مورد اینکه آیا فرماندار به معاون سابق رئیس جمهوری اجازه ماندن در کابین را داده است، پاسخ نداد.

پنس در سال 1999 یک خانه خانوادگی در ادینبورگ، ایندیانا خریداری کرد. در سال 2000 زمانی که وی کرسی در منطقه دوم کنگره ایندیانا را به دست آورد، خانواده قبل از بازگشت به ایالت مذکور به واشنگتن نقل مکان و یک دهه در آنجا زندگی کردند. وقتی پنس فرماندار شد، خانواده به خانه خود نقل مکان نکردند، بلکه در عوض یک عمارت مجلل اجاره کردند.

فرم‌های افشای مالی که او هر ساله پس از معاون شدن به عنوان رئیس جمهور ثبت می کرد، نشان می‌دادند وی هیچ دارایی از جمله خانه‌ای در ادینبورگ ندارد. مشخص نیست که خانواده چه زمانی آن را فروخته‌اند.

بیزینس اینسایدر گزارش داد که این خانواده طی یک دهه خانه‌ای نداشته‌اند. این پایگاه به تیم بررسی دونالد ترامپ استناد می‌کند که گفته است برخلاف سایر مقامات، پنس هرگز ثروتمند نشده و حتی در گذشته مشکلات مالی داشته است. گفته می‌شود که آنها با ورشکستگی شرکت نفت برادرش 700 هزار دلار ضرر کردند. گفته می‌شود این خانواده هنگام پرداخت وام‌های دانشجویی فرزندانشان تلاش می‌کردند.