با تصمیم خانواده علی انصاریان مراسم سوم و هفتم این مرحوم برگزار نخواهد شد و هزینه‌های آن صرف امور خیریه می‌شود.

چرا برای علی انصاریان مراسم نمی‌گیرند؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خانواده مرحوم  علی انصاریان  در این مورد بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد: «علی انصاریان پیشکسوت محبوب فوتبال کشورمان که چهارشنبه چشم از جهان فرو بست و به دیار باقی شتافت تا میلیون‌ها نفر ایرانی در کنار «ننه علی» (مادر گرامی مرحوم علی انصاریان) بر این داغ به دل نشسته سوگوار شوند.

بی‌تابی‌های «ننه علی» از داغ فراق پسرش تمامی ندارد و به خاطر همین بی‌تابی‌ها بود که شب گذشته با مساعدت بهنام ابوالقاسمپور شرایطی در بهشت زهرا (س) فراهم شد تا شام غریبان انصاریان فقید در جمع خانوادگی «ننه علی» و نزدیکانش برگزار شود. بعد از شام غریبان ”ننه علی» با دل داغدار و زبان قاصرش برای فرزند فقیدش سفره‌ای از احسان باز کرد.

هزینه مراسم علی انصاریان به خیریه بخشیده می شود

«ننه علی» در پس هر اشکی که می‌ریخت، از قدرشناسی و ابراز همدردی مردم و دوستان علی که آنها هم غم دیده و پریشان بودند، تشکر می‌کرد. مادر پس از مراسم شام غریبان از مردم و دوستداران انصاریان فقید یک درخواست داشت. او به خاطر شرایط سخت و همه‌گیر شدن شیوع ویروس  کرونا  در کشور و برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام کرد که مراسم سوم و هفتم برای فرزندش نخواهد گرفت و هزینه‌های این مراسم خرج امور خیریه خواهد شد تا بلکه این سفره احسان و عمل خیر باعث شادی روح فرزند فقیدش شود.

«ننه علی» و خانواده مرحوم انصاریان بار دیگر از همه دوستان و آشنایان به ویژه از تمامی مردم ایران که در این غم بزرگ کنارشان بودند و با آنها ابراز همدردی کردند و تسکین قلب‌شان بودند، بی‌نهایت سپاسگزاری نموده و برای مردم ایران آرزوی سلامتی کردند».