میزان/ مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هرگونه تجاوز و تَخطی از حُدود الهی را با عَملیات مُقابله به مثل پاسخ می‌دهیم، هیچ‌گاه شروع‌کننده نخواهیم بود، شروع کننده تجاوز و تَعَدی را پشیمان می‌کنیم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امیر سرتیپ دوم خلبان «امیر حسین خلیلی» در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به انتقام سخت خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: عملیات مقابله به مثل یا تَلافی جویانه در انتظار آمران و عاملان به شهادت رساندن شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

پاسخ، تجاوز و تَخطی از حُدود الهی با عَملیات مُقابله به مثل 

مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: هرگونه تجاوز و تَخطی از حُدود الهی را با عَملیات مُقابله به مثل پاسخ می‌دهیم، هیچ‌گاه شروع‌کننده نخواهیم بود، شروع کننده تجاوز و تَعَدی را پشیمان می‌کنیم.

 

خلیلی با اشاره به نقش نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در برقراری امنیت در مرز‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: این نیرو با برخورداری از ساختاری تجهیزات محور، وظیفه اَمنیت از آسمان ایران اسلامی را برعهده دارد.

مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جریان تولید محصولات دفاعی در این نیرو، اظهار کرد: نیروی هوایی ارتش در رزمایش‌های مختلف محصولات دفاعی خود را در معرض دید قرار داد و امروز از قدرت خوبی در حوزه ساخت و برخورداری از انواع محصولات دفاعی برخوردار است.