امیر حیدری گفت: در نیروی زمینی ارتش ۲۸ طرح لبیک طراحی کرده‌ایم که هر کدام از آن ها هدف خودشان را دارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش: ولایت فقیه را صراط مستقیم می‌دانیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی صبح امروز یکشنبه ٢۶ بهمن ماه در دومین جشنواره ملی ایده‌پردازی شهید نامجوی نیروی زمینی ارتش گفت: ولایت فقیه را صراط مستقیم و بالاترین نعمت را هم که در سوره حمد اشاره شده می‌دانیم.

وی ادامه داد: ما در نیروی زمینی ارتش ۲۸ طرح لبیک طراحی کرده‌ایم که هر کدام از آن ها هدف خودشان را دارند و با این طرح‌ها نیروی زمینی را اداره می‌کنیم. یکی از مباحث ما دانش بنیان کردن نیروی زمینی است که در جشنواره شهید نامجوی این کار را انجام می‌دهیم.

امیر سرتیپ حیدری گفت‌: امروز نیروی زمینی در راستای حرکت بر لبه علم و دانش و رسیدن به جایگاه دانش بنیانی تلاش می‌کند. در همین راستا هم این جشنواره توسط دفتر مطالعات و تحقیقات راهبردی نیروی زمینی در راستای تقدیر از نخبگان و ایده‌پردازان نزاجا برگزار شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: علم آن‌قدر زیبا، مهم و دارای درجه اعتلاست که خداوند متعال خود را عالم می‌داند و اول عالم بودن برای خودش قائل است، امام محمدباقر (ع) هم شکافنده علوم بودند، تمام علوم امروز سرچشمه گرفته از علم سر الهی است.

وی افزود: با توجه به تأیید مقام معظم رهبری بر کارآمد کردن یگان‌ها، این جشنواره هم احترام به منویات فرمانده معظم کل قواست.