امروز (یکشنبه) قیمت دلار به کانال ۲۴ هزار تومانی سقوط کرد.

قیمت دلار امروز سوم اسفند 99 + جزئیات مهم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش سایت خبر روز در معاملات روز یکشنبه بازار ارز قیمت دلار ۴۰۰ تومان کاهش یافت و قیمت یورو افت ۶۰۰ تومانی داشت.

قیمت دلار در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح ‌یکشنبه ابتدا با کاهش ۲۰۵ تومانی نسبت به روز ‌‌شنبه، ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۴ هزار و ۳۸۴ تومان کاهش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا ۲۰۷ تومان کاهش یافت و ۲۴ هزار و ۷۴۵ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۴ هزار و ۶۲۸ تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت یورو در بازار متشکل صبح امروز ابتدا با کاهش ۶۴۶ تومانی ۲۹ هزار و ۲۰۸ تومان ثبت شد و در نیمه روز با رشد ۴۰ تومانی ۲۹ هزار و ۲۴۸ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۶۵۳ تومان کاهش یافت و ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۹ هزار و ۵۴۱ تومان اعلام شد.

قیمت دلار امروز یکشنبه سوم اسفند ماه 99

قیمت دلار

پس از آن که صرافی ملی روز گذشته نرخ ارز را اعلام نکرد صبح امروز در اولین نرخ اعلامی قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز پنج‌شنبه ۴۹۷ تومان کاهش داد و ۲۴ هزار و ۶۷۳ تومان ثبت کرد. قیمت دلار صرافی ملی در نیمه روز ۲۴ هزار و ۷۲۰ تومان اعلام شد. قیمت یورو صرافی ملی نیز صبح امروز با کاهش ۸۶۸ تومانی نسبت به روز پنجشنبه به ۲۹ هزار و ۴۳۲ تومان رسید و در نیمه روز ۲۹ هزار و ۷۲۲ تومان اعلام شد.

قیمت دلار در بازار امروز سوم اسفند 

قیمت دلار در معاملات صبح ‌‌‌‌‌یکشنبه بازار آزاد نسبت به روز گذشته ۴۰۰ تومان کاهش یافت و ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان شد. قیمت یورو نیز با افت ۶۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته ۲۹ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد.

قیمت دلار هرات نیز در معاملات امروز نسبت به شنبه ۳۰۰ تومان کاهش یافت و ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومان مبادله شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در محدوده ۶ هزار و ۹۸۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز ‌‌شنبه ۴۰ تومان کاهش داشته است.