پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش نشان24: حسین سهیلی زاده این بار با ساخت سریال ملکه گدایان به شبکه نمایش خانگی راه یافته است. ملکه گدایان دارای یک تاریخچه مرموز و اجتماعی است ، به همین دلیل بارگیری سریال ملکه گدایان برای منتقدان فیلم و سریال و مخاطبان عادی شبکه نمایش خانگی بسیار مهم است. حسین سهیلی زاده یکی از کارگردانان مشهور کشورمان است که در سال های اخیر بیشتر سریال های رادیو و تلویزیون را ساخته است. سهیلی زاده با ساخت سریال مانکن توانست رضایت زیادی را از مخاطبان شبکه های اجتماعی بدست آورد. همچنین پایان متفاوت سریال مانکن باعث معروفیت سهیلی زاده بیش از گذشته شد. برای دانلود قسمت ۸ هشتم سریال ملکه گدایان به لینک زیر مراجعه کنید

 

 

لینک دانلود قسمت ۸ هشتم سریال ملکه گدایان

 

 

در مورد دانلود  سریال ملکه گدایان باید بگوییم که در ابتدای معرفی  سریال ملکه گدایان و حضور فرزاد فرزین در این سریال ، بسیاری تصور می کردند که دنباله سریال مانکن ساخته شده است. اگر پس از معرفی بازیگران اصلی این سریال ، یعنی پانته آ بهرام در نقش خورشید یکتا ، رویا نونهالی در نقش لعیا یکتا ، باران کوثری در نقش افرا بابایی ، الهام کردا در نقش مهناز ، آرمان درویش در نقش البرز ، علی اوجی در نقش سیامک و .. .. ، آن معلوم شد که سریال ملکه گدایان سری جدید و متفاوت از سری مانکن است.

ملکه گدایان یک سریال اجتماعی و عاشقانه درباره پسری به نام البرز است که در آلمان زندگی می کند. پدر و مادر البرز در ایران زندگی می کنند. در جریان اتفاقاتی در آلمان ، البرز با دختری به نام سارا آشنا می شود و تصمیم می گیرد با سارا ازدواج کند. ناگهان و در یک عروسی در ترکیه ، البرز متوجه می شود که پدرش در حال مرگ است و او باید برخلاف میل خود به ایران برگردد. سپس اتفاقاتی می افتد که اقامت البرز در ایران با مشکلات همراه است و اتفاقات دیگری می افتد. برای دانلود سریال ملکه گدایان می توانید به سایت سنتر دانلود  (https://centerdl.ir) مراجعه کنید.

 

 

دانلود سریال گیسو

سریال گیسو 

پس از استقبال بی نظیر مخاطبان از سریال پرطرفدار عاشقانه،  منوچهر هادی تصمیم به ساخت فصل دوم سریال با نام گیسو گرفت. سریال گیسو با کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه کنندگی هومن کبیری، به زودی از شبکه نمایش خانگی به مخاطبان عرضه خواهد شد. گفته شده است این سریال همانند عاشقانه سریالی جذاب و پر طرفدار است و با استقبال زیادی از سوی مخاطبان همراه خواهد بود.  

علاوه بر حضور برخی از بازیگران فصل نخست سریال، چهره های جدیدی جهت ایفای نقش در سریال گیسو انتخاب شده اند؛ در این سریال بازیگرانی هم چون محمدرضا گلزار، ساره بیات، هانیه توسلی، هومن سیدی، حسین یاری، مسعود رایگان، بیژن امکانیان، شمسی فضل الهی، علیرضا زمانی نسب، آزاده ریاضی، سانیا سالاری، جولیا پانلی، سید جمشید حسینی و بهاره رهنما به ایفای نقش پرداخته اند. جهت دانلود کامل سریال گیسو به لینک زیر مراجعه کنید.

 

 لینک دانلود کامل سریال گیسو

 

 

معرفی 

نام محصول: گیسو (عاشقانه ۲

بازیگران: محمدرضا گلزار، ساره بیات 

هومن سیدی،  هانیه توسلی، بیژن امکانیان 

مسعود رایگان، سانیا سالاری و ... 

ژانر: درام، اجتماعی،  معمایی 

کارگردان: منوچهر هادی 

تهیه کننده: هومن کبیری 

نویسندگان: علیرضا کاظمی پور _ سعید جلالی 

 

 

خلاصه داستان 

گیسو روایتگر یک درام عاشقانه در بستری اجتماعی خواهد بود. گفته شده است که داستان این سریال، ادامه ای از فصل قبلی سریال عاشقانه بوده اما به قدری جذاب، ظریف و نو نوشته شده است که مخاطب می تواند حتی بدون تماشای فصل نخست سریال، با داستان ارتباط برقرار کند. 

زمان پخش سریال گیسو 

باتوجه به اینکه از پایان تصویر برداری سریال، یکی دو ماهی می گذرد و فیلم در حال گذراندن آخرین مراحل فنی و تدوین است، به احتمال زیاد پیش بینی می شود سریال گیسو 13 اسفند 1399 منتشر میشود.

دانلود سریال قورباغه قسمت دهم

معرفی سریال قورباغه

سریال قورباغه اثری نمایشی در ژانر درام، جنایی _ معمایی است که به نویسندگی هومن سیدی و به کارگردانی وی به تصویر کشیده شده است. قورباغه نخستین تجربه هومن سیدی در ساخت یک مجموعه ی داستانی به شمار می آید. این مجموعه در ایران و تایلند ضبط شده است و از شبکه نمایش خانگی در شانزده قسمت منتشر خواهد شد.

بازیگرانی همچون نوید محمد زاده، صابر ابر، هومن سیدی، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، آناهیتا افشار، مهران غفوریان، محمد امین شعرباف،اشکان حسن پور، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان، نیما مظاهری و احسان منصوری در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند. شما میتوانید قسمت ۱۰ دهم سریال قورباغه از لینک زیر دریافت کنید.

 

لینک دانلود قسمت ۱۰ دهم سریال قورباغه

 

معرفی قورباغه

نام اثر: سریال قورباغه

ژانر: درام، مهیج، جنایی _ معمایی

نویسنده و کارگردان: هومن سیدی

تهیه کننده: علی اسدزاده

آهنگساز: بامداد افشار

بازیگران: نوید محمد زاده، صابر ابر،

هومن سیدی، سحر دولتشاهی،

فرشته حسینی، آناهیتا افشار،

مهران غفوریان، محمدامین شعرباف،

سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان،

نیما مظاهری، احسان منصوری

و ...

نگاهی به سریال قورباغه

هومن سیدی در سریال قورباغه نیز همان خط سینمای مورد علاقه اش را دنبال کرده است و نشان داده است که به ساختن فیلم های جنایی، مهیج و اکشن علاقه ی بسیاری دارد. وی با الهام از فیلم نفرت (La Haine) اثر متیو کاسوویتس، کارگردان شناخته شده ی فرانسوی، سناریوی قورباغه را در ژانری جنایی، معمایی و مهیج نوشت؛ خلاصه داستان به شرح زیر می باشد:

سه جوان به نام های فرید، رامین و جواد در روز چهارشنبه سوری، پس از دزدیدن اسلحه ی یک مامور، به سرقت از نوری (همکلاسی سابق رامین که اکنون سردسته باند مواد فروش ها است) اقدام می کنند و ...

این سریال با همه ی حواشی که دارد، از مبلغ بالای قرارداد برخی هنرمندان گرفته تا علت توقیف آن، با استقبال زیادی از سوی مخاطبان همراه شد. 

 

سریال ملکه گدایان قسمت 8