بخشی از بازی سحر قریشی در سریال دادستان ساخته مسعود ده نمکی را مشاهده می‌کنید.

برشی دیدنی از بازی سحر قریشی در سریال جدیدش + فیلم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سحر قریشی عکس جدید خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. سحر قریشی هنرمندی پرحاشیه است. سحر قریشی تا کنون در ژانرهای متفاوتی به ایفای نقش پرداخته است. سحر قریشی طرفداران بسیاری دارد. سحر قریشی متولد ششم دی ماه 1366 در شهر تهران اسـت. درخانواده‌ای کم جمعیت بزرگ شده و تک دختر اسـت. فقط یک برادر دارد بنام سپهر قریشی کـه رابطه خیلی عاطفی و خوبی با سحر دارد.

«چرا فوتبال را دوست دارم و فوتبال نگاه می کنم اماعلاقمند نیستم برای تماشای بازی بـه زمین فوتبال بروم. دوست ندارم بروم استادیوم. از این‌کـه کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرم منقلب می‌شم، احساس امنیتم رو از دست می دهم. کاملاً موافقم کـه اجازه نمیدهند خانم‌ها بـه استادیوم بروند.»

سحر قریشی

اگرچه اکنون در اوج محبوبیت زندگی حرفه‌ای، مورد هجوم حواشی و شایعات قرار گرفته اسـت، ولی او با قدرت و تلاش بکار خود ادامه میدهد ودر مقابل حواشی می ایستد و بـه انها پاسخ می دهد. نکته جالب در بیوگرافی سحر قریشی این اسـت کـه او اهل فوتبال اسـت و طرفدار پر و پا قرص تیم استقلال اسـت. برادرش سپهر هم طرفدار با تعصب استقلال تهران اسـت. سحر قریشی درسال ۱۳۹۶ برای نخستین بار بازی در تئاتر را تجربه کرد. او در نمایش «لامبورگینی ۲» بـه کارگردانی سیامک صفری با گریمی متفاوت بـه روی صحنه رفته اسـت. بازی سحر قریشی دراین نمایش جنجال های زیادی ایجاد کرد کـه چرا از ستاره های سینما در تئاتر استفاده می شود. همسر اول سحر قریشی، مهران اخوان ذاکری بوده کـه مشوق او در بازیگری بوده اسـت.

سحر همیشه از مـن بعنوان مشوق خود یاد کرده اسـت ودر گفت‌وگو های مختلف گفته اسـت کـه اگر همسرم راضی نباشد دیگر بازیگری نمی کنم و آن را کنار می‌گذارم؛ یعنی بازیگری اگر بخواهد بـه زندگی خصوصی ام لطمه بزند آن را کنار خواهم گذاشت. وی در ادامه گفته بود: مـن دیگر دوست ندارم سحر بازیگری را ادامه دهد. وقتی سریال دلنوزان پخش شد سحر خیلی مشهور شد و رفتارش کم کم تغییر کرد ودر حال حاضر شش ماهی می شود کـه از همسرم هیچ خبری ندارم. در دادگاه از او شکایت کردم تا جلوی کارش را بگیرم، اما چون خودم اجاز کار بـه او داده ام، تقاضایم برای ممنوع الکار شدنش رد شد. مـن از نظر شرعی راضی نیستم همسرم اینکار را ادامه دهد.

سحر قریشی

اخوان ذاکری با اشاره بـه این‌کـه تقریباً اکثرا تهیه کنندگان با شنیدن عدم رضایت مـن از سحر در فیلم هایشان استفاده نکردند، گفته بود: تهیه کننده سریال دلنوازان با مـن برخورد بدی کرد و از او برای سریالش استفاده کرد. سحر در گفت‌وگو های زیادی گفته اسـت دیپلم دارد. شـما بـه مـن بگویید دیپلم را از کدام دبیرستان گرفته اسـت؟ تصمیم خودرا گرفته ام و می‌خواهم از او جدا شوم و طلاقش می دهم. حرفم رابا این متن بـه اتمام می‌برم کـه پروانه ها فراموش می کنند روزی کرم بوده اند! پاسخ سحر قریشی در مورد طلاقش سحر قریشی در برنامه دید در شب با اجرای رضا رشیدپور حضور پیدا بود کـه با سوال در مورد چگونگی طلاقش روبه‌رو شد. او دراین برنامه برای نخستین بار در مورد طلاقش بطور کامل صحبت کرد و ادعاهای همسر سابقش رابه طور کل رد کرد. سحر قریشی گفت در ۱۷ سالگی در سل ۱۳۸۴ عقد کردیم و نخستین تقاضای طلاقم قبل از شروع بازیگری ودر سال ۱۳۸۵ بود. در آن زمان مادرم در انگلیس بودو پدرم هم در ایالات امریکا زندگی میکرد. بعد از بازیگر شدن و مشهور شدنم خانواده همسر سابقم تلفنم را پاسخ می دادند. خودشان را مدیر برنامه مـن معرفی می‌کردند و چند تا پیشنهاد کار راهم رد کردند. بعد ازآن چند گفت‌وگو عجیب‌وغریب کردند.

سحر قریشی

طلاق گرفتم چون خوشبخت نبودم! هیچ کس از خوشبختی فرار نمیکند و مـن واقعا خوشبخت نبودم. زندگی مـن و همسر سابقم ۳ سال طول کشید. بهمین دلیل همین حالا با ازدواج در سن کم خیلی مخالف هستم و بـه همه ی دوستانم توصیه می کنم در سن کم ازدواج نکنند. سنم کـه بالا رفت دیدگاهم تغییر کرد و برخلاف این‌کـه گفته شد مـن بعد از مشهور شدن جوگیر شدم، حقیقت این بود کـه مـن بزرگ شدم نه جوگیر! بعد از جدایی از همسر سابقم مادرم از انگلیس برگشت و باهم زندگی می‌کنیم. سحر قریشی در برنامه دید در شب رضا رشیدپور حضور یافته بود کـه با سوال خصوصی رضا رشیدپور در مورد این‌کـه با امید علومی چـه نسبتی داری مواجه شد. سحر قریشی گفت: مـن در حال حاضر در شرایطی نیستم کـه بخواهم بـه تنهایی زندگی ام را ادامه دهم. پولسازی سحر قریشی برای فیلم سازها از او سال پیش خالتور روی پرده رفت کـه ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش کرد. بخاطر سحر قریشی؟ با قاطعیت نمی توان تاثیر او بر گیشه این کمدی را نادیده گرفت، اما وقتی میدانیم دیگر فیلم او یعنی پا تـو کفش مـن نکن فقط یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروخته صورت مسئله تغییر میکند.