باتری واریان صبا باتری یک برند کاملا ایرانی است که انواع مختلف باطری ماشین را ارائه می‌کند. معمولا طول عمر بالایی داشته و مورد قبول بسیاری از مشتریان است.

باتری واریان صبا باتری یک انتخاب هوشمندانه و اقتصادی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

باتری واریان صبا باتری

بی‌شک همه ما با برند صبا باتری آشنا هستیم و می‌دانیم که یکی از مشهورترین‌هاست. باتری واریان صبا باتری یک برند کاملا ایرانی است که انواع مختلف باطری ماشین را ارائه می‌کند. معمولا طول عمر بالایی داشته و مورد قبول بسیاری از مشتریان است. این برند دارای هر دو مدل باطری ماشین است که در ظرفیت‌های ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۰، ۷۴، ۹۰، ۱۰۰، ۱۲۰، ۱۵۰، ۱۷۰ و ۲۰۰ آمپر موجود است.

با وجود تولیدات انبوه باتری خودرو و دارا بودن ویژگی‌های عالی، می‌توان گفت رقابت خیلی خوبی بین این برند با برندهای خارجی برقرار است. اما سوال مهم اینجاست…

چرا باتری واریان صبا باتری انتخاب هوشمندانه و اقتصادی هست؟

به دو دلیل می‌توانیم انتخاب باتری واریان برند صبا باتری را هوشمندانه و کاملا اقتصادی بدانیم:

قیمت مناسبی نسبت به عملکرد و کارایی خود دارد. یعنی در بازار داخلی در بین سایر برندها از نظر اقتصادی حرف اول را می‌زند. اگر قیمت باتری ماشین برای شما مهم است، پس پیشنهاد می‌کنیم صبا باطری را انتخاب کنید.

عمر طولانی در ازای نگهداری درست. اگر به خوبی از باطری ماشین خود نگهداری کنید و برخی موارد را رعایت بفرمایید، دست کم به مدت یک سال باطری واریان صبا باتری دچار مشکل نخواهد شد و برای شما کار می‌کند.

 

چگونه عمر باتری ماشین را دو برابر کنیم؟

⦁ باتری ماشین خود را همیشه تمیز نگه دارید. منظورمان این نیست که با آب روی آن را بشویید؛ بلکه می‌توانید با یک مسواک پلاستیکی آن را تمیز کنید و گرد و خاک و چربی‌های اطراف آن را برطرف کنید.

⦁ باید الکترولیت باتری چک شود و چند وقت یکبار آب مقطر درون آن ریخته شود. برای این کار می توانید از مکانیک‌ها و تعمیرکارهای خودرو کمک بگیرید.

⦁ باید ترمینال‌های باتری بررسی شده و در صورت شُل شدن، حتما سفت شود. این کار را خودتان هم می‌توانید انجام دهید. فقط احتیاط کنید و با دقت این کار را انجام دهید.

⦁ معمولا عمر باتری در زمستان کوتاه می‌شود. پس بهتر است مراقب سرد شدن موتور و باتری اتومبیل باشید و حواستان باشد که ماشین را در کجا پارک می‌کنید.

⦁ از تخلیه کامل بار باتری اتومبیل خودداری کنید. زیرا این مسئله می‌تواند باعث کوتاه شدن و خراب شدن باتری شود.

⦁ ماشینی که در پارکینگ قرار گرفته را خالی از باتری کنید. یعنی اگر خودروی شما قرار است برای مدت زمان طولانی کار نکند پس بهتر است باتری ماشین را از آن خارج کرده و در کناری قرار دهید.

اگر صبا باتری خود را اینگونه نگهداری کنید، خیالتان راحت باشد که دست کم بیش ازیک سال بدون هیچگونه مشکلی می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

 

خرید آنلاین باطری ماشین

برای خرید باطری واریان صبا باتری به شما توصیه می کنیم به صورت آنلاین و از فروشگاه اینترنتی رایامارکت خرید خود را انجام دهید. در این فروشگاه شما می توانید باتری های ایرانی را به رقابتی ترین قیمت ممکن خریداری کنید. سفیران رایا مارکت، باطری ماشین شما را کمتر از 3 ساعت کاری هرجای تهران که باشید روی ماشینتون نصب می کنند. خدمات رایا مارکت به صورت شبانه روزی حتی در تعطیلات پابرجاست.

تست رایگان دینام

ما تضمین می کنیم که شما در بهترین و به صرفه ترین شرایط، باتری ماشین خود را خواهید خرید. ممکن است بعضی از شما عزیزان اطلاعات کافی در مورد آمپر مناسب باتری ماشینتان را نداشته باشید. سایت رایا مارکت کار را برای شما آسان کرده است. کافیه شما ماشینتان را در سایت جستجو و انتخاب کنید. باتری های مناسب ماشین شما به تفکیک قیمت و برند به شما نمایش داده می شود. شما می توانید برند دلخواهتان را سفارش دهید. پس از سفارش مشاوران ما با شما تماس میگیرند و مجدد مدل ماشین شما را چک می کنند و بعد از حصول اطمینان باطری ماشین شما کمتر از 3 ساعت در هر نقطه ایی از تهران روی ماشینتان نصب می شود. در کنار همه خدماتمون در صورت درخواست شما دینام ماشین شما را هم بصورت رایگان تست می کنیم تا شما از وضعیت سلام دینام ماشین خود با خبر شوید.

بهترین قیمت های باتری ماشین را از رایا مارکت بخواهید.

رایا مارکت نماینده رسمی صبا باتری و نماینده رسمی توزیع و نصب باتری های این شرکت در تهران می باشد. همچنین نماینده رسمی فروش باطری اوربیتال وان و باتری سوزوکی هم می باشد. شما در رایا مارکت می توانید انواع باتری های ایرانی و خارجی را انتخاب نمایید. ما به شما تضمین می دهیم بهترین قیمت باطری ماشین به شما پیشنهاد شده است. همچنین به خاطر فروش زیاد باتری ماشین تاریخ تولید همه باتری های ما به روز می باشند و شما با خیال راحت می توانید از گارانتی این محصولات در صورت نیاز استفاده نمایید.

 

رایا مارکت فروشگاه که همیشه بیدار

شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید به سایت اینترنتی رایا مارکت به نشانی www.rayamarket.com مراجعه و سفارشات خود را نهایی کنید. در غیر این صورت می توانید با تماس با شماره پنج رقمی 02135079 و استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان ما بصورت شبانه روزی و بدون تعطیلی، سفارشات خود را ثبت نمایید.