رابعه اسکویی بازیگر زن ایرانی که مدتی قبل از کشور خارج شد اما دوباره به ایران بازگشت به تازگی عکسی از او در کنارآشا محرابی منتشر شده است.

حجاب کامل و زیبا رابعه اسکویی در فضای مجازی +تصاویر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رابعه اسکویی یکی از بازیگران ایرانی است که مدتی قبل کشور را ترک کرد.

رابعه اسکویی جزء بازیگرانی است که تصمیم گرفت از کشور خارج شود و به شبکه جم بپیوندد. هرچند او با این فکر از کشور خارج شد  و حتی برای اینکه پله های ترقی را یکی پس ازدیگری پشت سر بگذارد اقدام به کشف حجاب هم کرد اما پس از مدت کوتاهی وقتی با درهای بسته روبه رو شد دوباره به کشور بازگشت.

رابعه اسکویی پس از ورود به ایران عکسی با چادر از خود منتشر کرد و خبر از بازگشتش داد. او تا مدتی ممنوع الکار بود اما این روزها عکس هایی از این بازیگر منتشر می شود که نشان می دهد دوباره وارد فضای کار شده است.

چند روز پیش آشا محرابی بازیگر نام آشنای کشورمان عکس خود و رابعه را منتشر کرد. در این عکس آشا محرابی و رابعه اسکویی با حجاب کامل دیده می شوند و اینطور برداشت می شود که سرصحنه فیلم برداری هستند.

رابعه اسکویی

رابعه اسکویی کیست؟

در سال 1375 وقتی 30 ساله بود با سریال صد سال به این سال ها اولین بار جلوی دوربین رفت سپس با فیلم یکی بود یکی نبود ایرج طهماسب وارد سینما شد.

خانم رابعه اسکویی سال 1378 با مجموعه پلاک 14 به کارگردانی مهران مدیری اولین تجربه طنز خود را با شهرت زیادی بدست آورد.

ایشان یک سال بعد با فیلم سک گشی بهرام بیضایی درخشید تا جایی که کاندیدای بهترین نقش مکمل زن جشنواره فجر شد.

مهاجرت رابعه اسکویی به GEM

رابعه اسکویی 13 دی 1394 بعد از مهاجرت چکامه چمن ماه و صدف طاهریان به شبکه جم او هم با کشف حجاب راهی این شبکه در ترکیه شد.

او در برنامه سال تحویل 1395 شبکه جم اعلام کرد از مهاجرت خود و تصمیمی که گرفته خوشحال است.

رابعه اسکویی

تجارت در ترکیه

بعد از چند تجربه ناموفق در شبکه جم قید بازیگری را زد و در کشور ترکیه مشغول کار در یک شرکت طراحی داخلی شد.

در 4 بهمن 1396 بعد 8 ماه از ترور سعید کریمیان موسس شبکه جم ، خانم اسکویی با انتشار متنی در اینستاگرام خود تایید کرد در راه بازگشت به ایران است.

ماجرای رفع ممنوع الکاری رابعه اسکویی

رابعه اسکویی پس از بازگشت به دیدار عزت الله ضرغامی رئیس سابق صدا و سیما رفت که وی قول مساعد برای حل مشکل فعالیت وی داد

در نهایت سال 1396 خانم بازیگر بعد از دو سال ممنوعیت با سریال ضد جاسوسی گاندو به قاب تلویزیون بازگشت و در پاییز 99 هم در سریال 021 حضور داشت.

رابعه اسکویی

رفتار مناسبی با من شد

وقتی برگشتم رفتار بسیار مناسبی با من شد و مرا جامعه هنری پذیرفتند

مسئولین رسانه ملی رفتار بسیار مناسبی با من داشتند و من توانستم بعد از نزدیک به دو سال دوباره به ایفای نقش در رسانه ملی بپردازم

چاقی از کودکی

از آنجایی که فاصله سنی من با برادر کوچکترم تنها 10 ماه است برای اینکه دچار کمبود مواد غذایی نشوم بیشتر از حد معمول تغذیه و چاق شدم

رابعه اسکویی