جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شیاطین عالم و آمریکا دائم به خباثت و دشمنی مشغول است. در همه جای دنیا، در یمن، در فلسطین، سوریه، لبنان، عراق و افغانستان مشغول است. ذات آمریکا خباثت است.

سردار فدوی: آمریکا دائم به خباثت و دشمنی مشغول است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دریادار پاسدار علی فدوی اظهار داشت: بیش از ۴۲ سال است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  همه بسیجیانی که در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور دارند، در هر صحنه‌ای حضور داشتند و اعتماد مردم را از این راه به دست آوردند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بیش از ۴۰ هزار پاسدار و بیش از ۱۰۰ هزار بسیجی در این صحنه‌ها شهید شدند، ادامه داد: در ۸ سال جنگ و صحنه‌هایی که باید امنیت به وجود بیاید، در گوشه و کنار کشور برقرار است. دشمنان ما، شیطان بزرگ و ایادی پست و دسته چندمشان، به دنبال ناامنی هستند.

فدوی تاکید کرد: این که امنیت وجود دارد برای این است که دلدادگان انقلاب اسلامی با جان پای کار هستند که امنیت انقلاب اسلامی از بین نرود، حتی در صحنه‌های بسیار دور؛ چرا که در دین ما، مذهب ما و انقلاب اسلامی ما که به مثابه یک صحنه واحد است، گفته شده است که هر جای دنیا که مسلمانان باشند باید پای کار باشیم که دفاع کنیم. حتی وقتی که در مظلومیت قرار می‌گیرند، اهمیت بسیار بیشتری پیدا می‌کنند.

وی یادآورد شد: شیاطین عالم و آمریکا دائم به خباثت و دشمنی مشغول است. در همه جای دنیا، در یمن، در فلسطین، سوریه، لبنان، عراق و افغانستان مشغول است. ذات آمریکا خباثت است. وقتی خباثت علیه مظلومان عالم انجام می‌شود ما [برای دفاع از مظلوم] حاضر هستیم.