در این مقاله می خواهیم اطلاعات کاملی از سی پی که یک ارز رایج در بازی کالاف دیوتی است، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بازی کالاف دیوتی یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی است که پس از انتشار، استقبال بی نظیری از آن در عرصه بازی های موبایلی شد. در این مقاله می خواهیم اطلاعات کاملی از سی پی که یک ارز رایج در بازی کالاف دیوتی است، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بنابراین اگر شما هما تمایل دارید بدانید که پس از تهیه و خرید سی پی کالاف دیوتی چه ویژگی ها و مزایایی در انتظار شماست، این مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید.

 

1

سی پی کالاف دیوتی چیست؟

اکثر بازی های موبایلی دارای پرداخت درون برنامه ای هستند که به واسطه آن می توانید از امکانات و ویژگی های خارق العاده بازی بهره مند شوید. از این رو در بازی کالاف دیوتی نیز ارزی رایج به نام سی پی وجود دارد که به واسطه آن می توانید به دست آورد های بی نظیری در این بازی برسید! به عنوان مثال شما می توانید انواع سلاح های جدید بازی را خریداری کنید و یا سلاح های حال حاضر را ارتقا دهید.

از سوی دیگر شرکت در مسابقات و رقابت های هیجان انگیزی که در بازی کالاف وجود دارد، می تواند تجربه لذت بخشی از فرایند بازی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

از این رو تهیه و خرید سی پی کالاف دیوتی یکی از واجبات است تا به واسطه آن بتوانید هیجان و لذت بیشتری را در حین بازی داشته باشید اما در ادامه اطلاعات کامل تری در خصوص مزایا و ویژگی های تهیه و خرید سی پی کالاف را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تا بدانید که پس از تهیه سی پی به چه مزایا و ویژگی هایی دسترسی دارید.

2

 

بررسی ویژگی ها و مزایای تهیه و خرید سی پی در بازی کالاف دیوتی موبایل

به دست آوردن سی پی در شرایط عادی امری طاقت فرسا و سخت است و این پروسه نیاز به گذراندن زمانی طولانی دارد! از این رو بسیاری از کاربران به دنبال آن هستند تا بتوانند در زمانی کمتر، به دست آورد های بسیار زیادی برسند، به همین دلیل آن ها از سی پی استفاده می کنند.

شما با تهیه و خرید سی پی در حالت معمول از برخی از کاربران این بازی برتری خواهید داشت و می توانید به انواع سلاح ها، ماموریت ها و... دسترسی کامل داشته باشید. حتی با استفاده از سی پی شما می توانید به راحتی کاراکتر های دل به خواه و ایده آل خود را خریداری کنید.

 

آزاد سازی کاراکتر ها و شخصیت های محبوب بازی

اگر بخواهید ادامه بازی خود را با شخصیت های برتر کالاف دیوتی دنبال کنید بدون شک نیاز به مقدار بالایی سی پی دارید که به دست آوردن آن در حالت معمول زمان بسیار زیادی را از شما خواهد گرفت. از این رو با تهیه و خرید سی پی می توانید در مدت زمان بسیار کمتری اقدام به آزادسازی کاراکتر ها و شخصیت های اصلی بازی خود کنید.

به دست آوردن انواع سلاح های مختلف و پرقدرت بازی

از دیگر مزایای تهیه سی پی می توان دسترسی به انواع سلاح های جدید و به روز بازی نمود. با استفاده از سی پی می توانید در بهترین حالت ممکن سلاح های جدید و متنوع ای که در این بازی برای شما در دسترس است را تهیه کنید و به واسطه آن با دشمنان خود مبارزه کنید.

 

آپگرید نمودن انواع سلاح ها و به روزرسانی آن ها

ممکن است تا به الان سلاح های زیادی را در این بازی برای خود جمع آوری کرده باشید اما آن ها از قدرت پایینی از نظر شلیک برخودار باشند. به واسطه سی پی می توانید قدرت سلاح های خودتان را نیز به طور بسیار شگفت انگیزی افزایش دهید و به جنگ با رقبای خود بپردازید.

 

فعال سازی انواع لباس متناسب با شرایط مسابقه برای شخصیت خود

به صورت معمول نمی توانید برای کاراکتر و شخصیت خود در بازی لباس های متنوع ای را تهیه کنید چراکه برخی از آن ها نیازمند تعداد قابل توجه ای سی پی هستند که به دست آوردن آن ها همانطور که اشاره شد، بسیار سخت و بعضا غیر ممکن است. تنها به واسطه تهیه سی پی شما می توانید لباس کاراکتر خود را شخصی سازی کرده و شرایط مختلف از آن استفاده کنید.

 

فعال سازی مراحل بازی به خصوص  بتل رویال یا بتل پس

از مهم ترین ویژگی های بازی کالاف دیوتی می توان به شرکت در مسابقات  بتل رویال یا بتل پس اشاره نمود. شرکت در این مسابقات از هیجان بسیار قابل توجه ای برخودار است و اکثر افرادی که علاقه مند به این بازی هستند در این مراحل شرکت می کنند.

لازمه ورود به این مراحل، تهیه سی پی به تعداد بالا است اما متاسفانه روش های رایگان نمی تواند آن گونه که نیاز است، خواسته شما را برطرف کند. از این رو خرید سی پی به شما کمک می کند تا بتوانید در کمترین زمان به امکانات قابل توجه ای دسترسی داشته باشید.

 

3

تهیه سی پی خوب است یا بد؟

با توجه به مواردی که اشاره نمودیم  بدون شک می توان به این نتیجه رسید که تهیه و خرید سی پی کالاف برای آن دسته از افرادی که به دنبال کسب هیجان بیشتر هستند، خصوصا توصیه می شود. با تهیه سی پی در رقابت های حساس و قابل توجه بازی شرکت می کنید و می توانید ضمن کسب سی پی، لذت قابل توجه ای از بازی ببرید. این که بخوایید از سی پی استفاده بکنید یا خیر، مستقیما به نظر شما بستگی دارد اما پیشنهاد می کنیم حتما از آن استفاده کنید.