نماینده ولی‌فقیه در استان قم گفت: زیاده خواهی دلالان عامل گرانی ها است، مسئولان مقابله کنند.

نظر امام جمعه قم درباره علت گرانی ها
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با بیان اینکه حرم برای مردم پناهگاه است، عنوان کرد: در شرایطی که پزشکان به افزایش امید و کاهش اضطراب تاکید دارند حضور مردم در حرم‌ها می‌تواند دغدغه پزشکان را رفع کند و خادمان حرم مطهر با دلسوزی و از سر اعتقاد گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و تمامی دستورالعمل‌های اعلامی از سوی ستاد ملی کرونا را رعایت می‌کنند.

تولیت حرم بانوی کرامت تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی را یکی از علل کاهش آمار فوتی‌ها دانست و گفت: مردم هم تابع دستورات ایشان بوده به همین علت از تصمیم‌های ستاد ملی کرونا نیز حمایت و تبعیت کردند.

وی ضمن تقدیر از تلاش مسئولان برای کاهش مشکلات مردم مطرح کرد: در موضوع مذاکرات باید بدانیم که دشمن می‌داند با یک قدرت بزرگ در منطقه روبرو است به همین علت باید مقتدرانه مقابل دشمن ایستادگی کنیم و مطمئن باشیم که به عزت و سربلندی خواهیم رسید.

سعیدی عامل برخی از گرانی‌ها را زیاده‌خواهی دلالان دانست و خاطرنشان کرد: برخی از دلال‌ها و واسطه‌گران جزو مفسدان اقتصادی هستند که نارضایتی مردمی را رقم می‌زنند و باید به صورت مستمر بر عملکرد این افراد نظارت شود تا رضایت مردم نیز بیشتر شود.