فرماندهان نیروی زمینی و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامهای جداگانه روز پاسدار را تبریک گفتند.

پیام فرماندهان نزاجا و نهاجا به مناسبت روز پاسدار
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی زمینی ارتش، سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش روز چهارشنبه در پیامی با تبریک روز پاسدار تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، ناب‌ترین اندیشه برتری حق علیه باطل است و پاسداران حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بارزترین نمونه پیروزی عزت و اقتدار بر تسلیم و زبونی هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: فداکاری و ایثار در چهره پاسدارانی همچون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بیکرانه‌ای از خلوص نیت و دریایی از بصیرت و فناء فی‌الله را مجسم کرده و برکت خون شهیدان سبزجامه سپاه پاسداران، شجره طیبه انقلاب و اسلام ناب محمدی (ص) را تنومند و استوار ساخته است.

حیدری خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، یادآور بیش از چهار دهه استقامت امت ولایتمدار ایران اسلامی در برابر زیاده خواهان و ظالمان جهان است.

وی در این پیام فرارسیدن میلاد پربرکت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، بزرگ پاسدار تاریخ مکتب اسلام و روز مقدس پاسدار را به تمامی همرزمان خود در این نهاد انقلابی تبریک گفت و توفیقات روزافزون خادمان ملت و حافظان کیان نظام اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستار شد.

سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در پیامی به مناسبت روز پاسدار خطاب به سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران نوشت: برای گفتن از آبرومندان عالم که شناسنامه ماه شعبان به زینت نام‌های منورشان رشک ایام شده و کلمات، در ثناگویی ایشان و قند مکرر شدن از هم پیشی می‌گیرند، باید دست واژه‌ها را نیز به مدد عنایت‌شان سپرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود:  بویژه برای سخن گفتن از مولودی که تولدش، سرمایه عروج آدمیت است تا اقتضای حضرت قدس؛ او که ردای سرخ فلق بر دوش، ظلمت شکاف دودمان و تیره تاریکی است. وارث آدم و سلاله خاتم، که حجاز شریعت را به راه عراق طریقت طی کرد تا در خیمه گاه حقیقت منزل کند. چرا که بازوی خویش مهر سالار شهیدان داشت و بر عنوان رقعه سرنوشت خویش، حکم ثاراللهی.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: چه خوش بخت و نیک اقبالند پاسداران شریف این مرز و بوم که سالروز ولادت مبارک حضرت سیدالشهدا، امام حسین (ع)، برای یادآوری سیره ی ستم ناپذیری آن حضرت بعنوان روز پاسدار انتخاب شده و نام شان با شعار «هیهات من الذله»  گره خورده است.

وی در این پیام اضافه کرد: در این روز فرخنده ضمن عرض تبریک و تقدیم خالصانه‌ترین درودها به شمشادقدان شهید سروستان سپاه پاسداران، با تجدید عهد برادری، از درگاه ایزد منان توفیق روزافزون حضرتعالی را در ظل سایه ممدود حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و دعای مجیب فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) مسئلت می‌کنم