رکنا نوشت: زن جوان که نقشه شوم قتل همسر ۴۰ ساله خود را با همدستی پسری جوان کشیده بود خیلی زود توسط پلیس دستگیر و به قتل همسرش در بندرعباس اعتراف کرده است.

شوهرکشی در بندرعباس با اعترافات هولناک زن جوان و همدستش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مردی ۴۰ ساله به طرز دلخراشی به قتل رسیده و در بررسی های اولیه همسرش و پسری جوان که همدست وی بوده دستگیر شده اند و به جنایت هولناک خود اعتراف کرده اند اما هنوز ابعاد و انگیزه این قتل دلخراش مشخص نشده است.

شوهرکشی در بندرعباس

زن جوان که نقشه قتل شوهرش را کشیده بود بعد از قتل شوهر در بندرعباس بازداشت شد. فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: زن جوان که با مشارکت یک پسر جوان شوهرش را به قتل رسانده بود در این شهر دستگیر شد. و به نظر می رسد زن جوان نقشه قتل شوهرش را کشیده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری عاملان قتل مرد ۴۰ بندرعباسی به طور جداگانه در استان‌ های قم و کردستان خبر داد.

جزئیات تلخ شوهرکشی در بندرعباس

به گزارش رکنا، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در پی کشف جسد مجهول الهویه در بندرعباس ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: پس از بررسی‌ های لازم هویت مقتول ۴۰ ساله شناسایی شد و پزشکی قانونی نیز علت مرگ را شکستگی جمجمه به دلیل اصابت جسم سخت عنوان کرد.

قتل مرد بی نوا توسط همسرش

او گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی دو نفر از عاملان قتل مرد ۴۰ ساله شناسایی و طی دو عملیات جداگانه در استان‌ های قم و کردستان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: یکی از متهمان همسر مقتول است که در بازجویی‌ های فنی به قتل شوهرش با همدستی یک پسر جوان  اعتراف کرد. اما هنوز انگیزه این جنایت خونین توسط این زن و همدستش مشخص نشده و تحقیقات از این قاتلان سنگدل ادامه دارد.