در این مقاله قصد داریم نکات مهمی را در رابطه با خرید خانه در استانبول و خرید خانه ازمیر بررسی کنیم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خرید ملک در ترکیه به عنوان یکی از امن‌ترین روش‌های سرمایه گذاری برای اخد اقامت ترکیه شناخته شده است. به علت نزدیکی ایران و ترکیه، بسیاری از ایرانیان به سرمایه گذاری در این کشور از طریق خرید ملک و مستغلات روی آورده‌اند. از دیگر دلایل افزایش تمایل سرمایه گذاران ایرانی برای خرید خانه در ترکیه، قیمت مناسب ملک در این کشور نسبت به ایران است. از همین‌رو خرید خانه در ترکیه یک گزینه ایده‌آل برای حفظ ارزش سرمایه به شمار می‌رود. علاوه بر آن بسیاری از سرمایه گذاران به خرید خانه در ترکیه به چشم گزینه‌ای برای گذراندن اوقات تفریحی در این کشور خوش آب و هوا نگاه می‌کنند.

یکی از دغدغه‌های افرادی که قصد سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در این کشور را دارند این است که کدام یک از شهرهای ترکیه برای خرید ملک مناسب‌تر است؟ با توجه به بازار مناسب خرید و فروش در شهر استانبول ترکیه و رشد قیمت‌ها در این شهر، در حال حاضر استانبول بهترین شهر برای خرید ملک به شمار می‌رود. با این حال شهرهای دیگری مانند ازمیر نیز مقصد اغلب سرمایه گذاران ایرانی است. در این مقاله قصد داریم نکات مهمی را در رابطه با خرید خانه در استانبول و خرید خانه ازمیر بررسی کنیم.

استانبول یکی از شهرهای توریستی ترکیه به شمار می‌رود که به دلیل رونق خرید و فروش ملک در این شهر، مورد توجه سرمایه گذاران خارجی زیادی قرار گرفته است. قیمت خرید خانه در استانبول به عوامل متعددی بستگی دارد به عنوان مثال نزدیکی به مرکز شهر تاثیر بسزایی بر قیمت خرید ملک در ترکیه می‌گذارد. برای خرید خانه در استانبول اگر به دنبال مناطقی با قیمت مناسب هستید می‌توانید در منطقه‌هایی چون آرناووت یا اسنیورت اقدام به خرید خانه کنید.

برای بررسی مقالات کامل درباره خرید و اجاره خانه در ترکیه و شهرهای آن به صفحه املاک ترکیه مراجعه کنید.

از دیگر شهرهای محبوب سرمایه گذاران ایرانی برای خرید خانه در ترکیه شهر ازمیر ترکیه است. ازمیر ششمین شهر ایده آل جهان برای کار و زندگی شناخته شده است. عوامل دیگری مانند وجود خانه‌های نوساز زیاد در این شهر، قیمت مناسب ملک در ازمیر و وجود دانشگاه‌های معتبر ازمیر را به شهری مناسب برای خرید ملک در ترکیه تبدیل کرده است. قیمت خانه ازمیر نیز همانند استانبول به عوامل متعددی بستگی دارد با این تفاوت که هزینه زندگی در ازمیر نسبت به استانبول 19 درصد ارزان‌تر است. به همین خاطر اغلب سرمایه گذاران خارجی ترجیح می‌دهند مناطقی چون چیلی، نارلی دره یا قاضی امیر ازمیر را برای خرید ملک در ترکیه انتخاب کنند.

خرید خانه در استانبول Istanbul

1

همان‌طور که ابتدای مقاله نیز ذکر کردیم به لحاظ رشد اقتصادی و بازار پر رونق خرید و فروش ملک در استانبول، این شهر گزینه مناسبی برای خرید خانه به شمار می‌رود. قیمت خانه در استانبول چقدر است؟ چگونه می‌توانیم از طریق سایت خرید ملک در استانبول اقدام به خرید خانه در این شهر کنیم؟ استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که میان دو قاره آسیا و اروپا قرار گرفته است. موقعیت جغرافیایی این شهر منجر شده است که استانبول شهری با آب و هوای معتدل باشد. از همین‌رو هر ساله تعداد زیادی توریست و گردشگر استانبول ترکیه را برای سفر انتخاب می‌کنند.

 رشد صنعت توریسم در ترکیه و در شهرهایی مانند استانبول موجب رشد اقتصادی هر چه بیشتر این شهر شده و خرید ملک در شهرهایی مانند استانبول را به گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است. اگر قصد خرید خانه در استانبول یا خرید آپارتمان در استانبول دارید بهتر است از یک موسسه معتبر و باسابقه در این زمینه کمک بگیرید.

قیمت خانه در استانبول

چنانچه قصد خرید ملک در ترکیه را داشته باشید، حتما یکی از مهم‌ترین معیارهای تصمیم گیری برای پیدا کردن شهری مناسب جهت خرید خانه در ترکیه، قیمت مناسب ملک در آن شهر است. قیمت خانه در استانبول با توجه به عوامل متعددی چون موقعیت جغرافیایی، متراژ خانه، نزدیکی به مرکز شهر، دسترسی به وسایل نقلیه عمومی و... تعیین می‌گردد. مناسب‌ترین خانه‌های شهر استانبول را می‌توانید در ایلچه‌های آرناووت یا اسنیورت خریداری کنید. علت ارزان بودن خانه‌های این منطقه، دوری از مرکز شهر است.

2

چنانچه می‌خواهید برای خرید ملک در ترکیه مبلغ بیشتری را سرمایه گذاری کنید، می‌توانید اقدام به خرید خانه در منطقه‌های بشیکتاش، شیشلی یا ساریر کنید. در منطقه بشیکتاش استانبول قیمت خانه‌های مسکونی تا 35 میلیون لیر هم می‌رسد. منطقه بیلیک دوزو جزو مناطق متوسط استانبول به شمار می‌رود که قشر متوسط به بالای جامعه در این منطقه ساکن هستند. برای خرید ملک در ترکیه و انتخاب شهر و منطقه مناسب، حتما از یک موسسه معتبر در زمینه خرید و فروش ملک در ترکیه راهنمایی دریافت کنید.

خرید خانه در ترکیه شهر ازمیر Izmir

3

از دیگر شهرهای مناسب برای خرید خانه در ترکیه که محبوب سرمایه گذاران ایرانی نیز واقع شده است شهر ازمیر است. آیا می‌دانستید ازمیر دومین شهر دانشگاهی ترکیه است؟ این یکی از دلایلی است که منجر به رشد خرید ملک در ترکیه شده است. از دیگر مزایای خرید خانه در ازمیر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری از بیمه خانه
  • برخورداری از بیمه‌های درمانی
  • وجود مراکز لوکس تجاری در این شهر
  • قیمت مناسب خانه در ازمیر
  • هزینه‌های معقول زندگی در این شهر
  • برخورداری از مراکز دیدنی و جاذبه‌های گردشگری فراوان
  • وجود قوانین حمایت از سرمایه گذاران خارجی در ازمیر

همه موارد فوق منجر به محبوبیت بیشتر شهر ازمیر برای مهاجرت و خرید ملک شده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید طبق نظرسنجی‌های اعلام شده از سوی موسسات معتبر خارجی، ازمیر به عنوان ششمین شهره ایده‌آل برای زندگی و کار شناخته شده است. اگر قصد خرید ملک در ترکیه دارید و می‌خواهید شهری را برای خرید خانه در ترکیه انتخاب کنید که هزینه‌های زندگی در آنجا پایین‌تر باشد بی‌شک ازمیر گزینه مناسبی است. هزینه‌های زندگی در این شهر 12 درصد کمتر از تهران و 19 درصد کمتر از استانبول است.

قیمت خانه ازمیر چقدر است؟

خرید و فروش ملک در ازمیر به صورت عرصه و عیان است. اگر مایل به خرید ملک در ازمیر هستید می‌توانید بسته به بودجه و سرمایه خود بهترین مناطق را برای خرید ملک در این شهر انتخاب کنید. مناطق نوساز ازمیر بیشتر مورد توجه سرمایه گذاران خارجی برای خرید ملک در ترکیه قرار گرفته‌اند و قیمت خانه ازمیر با توجه به عوامل متعددی متغیر است. به عنوان مثال منطقه گوزل باغچه ازمیر جزو مناطق گران قیمت این شهر به شمار می‌رود. گوزل باغچه شهری ساحلی است که ویلاهای ساحلی نوسازی زیادی در این شهر وجود دارد.

منطقه کارشیاکا ازمیر نیز جزو مناطق لوکس و گران قیمت این شهر برای زندگی به شمار می‌رود اما چنانچه به دنبال خرید ملک در ترکیه با قیمت مناسب‌تری هستید و شهر ازمیر را انتخاب کرده‌اید می‌توانید در منطقه برنوا ازمیر اقدام به خرید خانه در ترکیه کنید. بسیاری از سرمایه گذاران خارجی برای خرید خانه در ازمیر ترکیه مناطق نارلی دره، قاضی امیر و چیلی را انتخاب می‌کنند. برای اطلاع دقیق‌تر از قیمت خرید ملک در ترکیه و در شهرهایی مانند استانبول و ازمیر حتما به یک موسسه معتبر خرید و فروش ملک در ترکیه مراجعه کنید.