برج گالاتا اگر می خواهید در این برج زیبا قدم بگذارید ، فراموش نکنید که شناسنامه خود را به همراه داشته باشید زیرا امنیت برای اهداف ایمنی بسیار محافظت می شود. در غیر این صورت ، کافی است قبل از پیاده روی به برج گالاتا ، یکی از نمادین ترین بناهای استانبول ، از معماری لذت ببرید .

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

با وجود وسعت زیاد استانبول ، بسیاری از بهترین مکانهای دیدنی آن در فاصله پیاده روی قرار دارند. یک نقشه و یک جفت کفش مناسب تهیه کنید و همه چیز برای این تور استانبول در بهترین جاذبه های شهر آماده خواهد شد.

برج گالاتا  Galata

برج گالاتا  اگر می خواهید در این برج زیبا قدم بگذارید ، فراموش نکنید که شناسنامه خود را به همراه داشته باشید زیرا امنیت برای اهداف ایمنی بسیار محافظت می شود. در غیر این صورت ، کافی است قبل از پیاده روی به برج گالاتا ، یکی از نمادین ترین بناهای استانبول ، از معماری لذت ببرید . این برج در سال 1348 ساخته شد و برای قرن ها بلندترین ساختمان این شهر بود. بالکن برج چشم انداز بسیار خوبی به سمت شاخ طلایی استانبول دارد از بالای برج نمای شهر مانند چاپ کاتالوگ است.برج گالاتا نماد‌ تاریخی شهر استانبول در سال 1749 به عنوان بلندترین ساختمان استانبول قرار داشت و هر توریستی که بالای برج بود می توانست مناظر زیبای 360 درجه از استانبول را ببیند و از شهر قدیم استانبول و نمای نوساز و مدرن آن را یکجا ببیند. همچنین برج گالاتا در قسمت آخر خیابان استقلال بنا نهاده شده است و اگر در تور استانبول از خیابان استقلال خرید کنید حتما چشمان شما به این برج زیبا و تاریخی عثمانی می افتد و در خاطرات عکس شما ثبت خواهد شد.

موزه پرا

از موزه پرا ، یک مرکز فرهنگی بازدید کنید  که در آن می توانید تنوع فرهنگ و هنر را تجربه کنید. مجموعه های اصلی شامل استراحت قهوه ، کاشی و سرامیک های باستانی که فرهنگ قهوه را جشن می گیرند و یک مجموعه مفصل از آثار شرق شناسان از قرن 17 تا 19 میلادی است. موزه پرا با هنرمندان ملی و بین المللی همکاری می کند و چندین نمایشگاه ، رویداد دیداری و شنیداری و سایر رویدادهای آموزشی ترتیب می دهد. این باید ببیند که شما یک هنر دوست هستید یا نه!

بازار بزرگ

در حالی که به سمت سلطان احمد (محله قدیمی استانبول) می روید ، با دور زدن به بازار بزرگ بروید . این ساختمان غاری پر است از فروشندگانی که از عتیقه جواهرات و جواهرات گرفته تا ادویه جات و روسری ها می فروشند. در اینجا می توانید برخی سوغاتی ها را تحویل بگیرید یا هنگام گشت و گذار در بازار تجربه محلی را بدست آورید.این بازار در سفر به ترکیه تکرار نشدنی است حتی مسافرانی که با تور آنتالیا به مراکز خرید شهر رفته اند هنوز در خاطر خود بازار بزرگ استانبول را فراموش نکرده اند. بازار بزرگ کاپالی چارشی "یک پازل از شهر استانبول است که در امتداد دیوارهای قطور شهر قدیم، میان مساجد بایزید و نور عثمانیه استانبول در منطقه ای به نام  کاپالی چارشی "Kapalıçarşı"   در فاتح قرار گرفته است. کاپالی چارشی استانبول بزرگترین بازار مسقف جهان است که دارای یازده گیت ورود  با دربهای زمان عثمانی است و تقریبا 64 خیابان و حدود 3998 مغازه  را در زمینی به مساحت  40.000 متر مربع در خود جای داده است که مربوط به اواسط قرن 16 میلادی است.

بازار بزرگ استانبول

آب انبار باسیلیکا

با کمی پیاده روی از بازار بزرگ ، آب انبار باسیلیکا را می یابید . این بنای باشکوه باستانی یک مخزن آب زیرزمینی است. آب انبار باسیلیکا و استخرهای زیرزمینی آن در قرن 6 ساخته شده است ، زمانی که استانبول هنوز قسطنطنیه بود. به دنبال سر Medusa در امتداد پایه ستون باشید. از سرهای مدوزا برای پشتیبانی از دو ستون استفاده شده است و این اثر به عنوان یک اثر هنری بزرگ که مربوط به دوره روم است در نظر گرفته شده است.

باسیلیکا

ایاصوفیه

از مخزن یک پیاده روی کوتاه تا مشهورترین ساختمان استانبول وجود دارد: ایاصوفیه . این عبادتگاه چشمگیر از قرن اول ایستاده است و در ابتدا یک کلیسا ، سپس یک مسجد بوده است. امروز به سادگی یک موزه است. تحسین صحیح معماری و موزاییک های باستانی حداقل یک ساعت به طول می انجامد ، بنابراین مدتی را در برنامه سفر خود برای این ساختار چشمگیر اختصاص دهید.

مسجد آبی و کاخ توپکاپی

مسجد آبی است در مساحتی مربع شکل قرار دارد و شما می توانید مستقیما در هنگام حرکت  به سمت کاخ توپکاپی  که خانه سلاطین عثمانی برای نزدیک به نیم قرن بوده است چند ساعتی را در اینجا به گشت و گذار در اتاق های باستانی بپردازید ، سپس به بازدید از آثار مذهبی در اتاق خصوصی بروید.

مسجد آبی استانبول

تور پیاده روی خود را روشن و زودهنگام آغاز کنید و از  تکسیم، و منطقخ پرا حرکت کنید ،  جایی که نه تنها محل اقامت راحت بلکه منظره خیره کننده نیز خواهید یافت. اما پس از یک روز کامل گشت و گذار در شهر ، برخی از غذاهای سنتی خیابانی ترکی را امتحان کنید  تا باقیمانده تعطیلات شارژ شوید. یا در بازگشت به هتل ، جایی که تراس پشت بام چشم اندازهای خارق العاده تری دارد ، در رستوران حمدی توقف کنید  در سراسر شهر ارائه می دهد. این رستوران در غذاهای سنتی ترکی تخصص دارد. با یک میزانس شروع کنید ، به رستوران کباب حمدی بروید ، و با یک حمام باستانیتور پیاده روی خود را تمام کنید. بعد از آن همه راه رفتن ، مطمئناً آن را به دست آورده اید!

مسجد آبی استانبول

مسجد آبی نام دیگرش مسجد سلطان احمد است که با نظارت شاه سلطان احمد یکم در طی سال های ۱۶۰۹ تا ۱۶۱۶ ساخته شده است این بنای آبی رنگ در  کنار مسجد و کلیسای ایاصوفیه میباشد و نشان مسالحت آمیز بودن ادیان است.

آنتالیا کارهای زیادی برای انجام دادن برای همه ارائه می دهد. اگر می‌خواهید به گشت و گذار بپردازید، آسپندوس و شهر قدیمی و پرپیچ و خم آنتالیا از بهترین مکان‌ها برای بازدید هستند، در حالی که این شهر به عنوان پایگاه شما برای سفرهای روزانه در اطراف جاذبه‌های گردشگری تاریخی پراکنده در سراسر تپه‌های مجاور قرار دارد.با این حال، برای بسیاری از بازدیدکنندگان، تاریخ حتی نگاهی به آن ندارد. در عوض، آنتالیا به سواحل کشیده شده در امتداد ساحل و تماشای مناظر خط ساحلی مدیترانه در تور قایق است.هر نوع تعطیلاتی که به دنبال آن هستید، با فهرست برترین جاذبه های آنتالیا به برنامه ریزی سفر خود کمک کنید.