نوید محمدزاده عکسی جدید از خود در سریال قورباغه منتشر کرد.

وقتی نوید محمدزاده خون گریه می‌کند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نوید محمدزاده  از جمله بازیگران جوان کشورمان است که توانسته برای خودش اسم و رسمی دست و پا کند.  نوید محمدزاده  بازیگری را از سال 82 و در شهر کرج آغاز کرد.  نوید محمدزاده  در سال 87 با بازی در نمایش ماه در آب به تئاتر حرفه ای راه پیدا کرد.  نوید محمدزاده  برای بازی در فیلم ناهید در جشنواره کن حضور پیدا کرد.  نوید محمدزاده  طرفداران بسیاری دارد و در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به عنوان بهترین بازیگر نقش مرد نیز منتخب شد.

بیوگرافی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده بازیگر سینماست. نوید محمدزاده با فیلم خشم و هیاهو شناخته شد. بازی زیبای نوید محمدزاده در ابد و یک روز به یاد ماندنی است. نوید محمدزاده اصالتا کردزبان است.

نوید محمدزاده در فروردین ماه سال ۱۳۶۵ در شهر ایلام متولد شد.

نوید محمدزاده بازیگری را از سال ۸۲ در مؤسسه هفت هنر کرج آغاز کرده و در این موسسه زیر نظر هنرمندانی همچون محمد یعقوبی، مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی، و امیر قنبری آموزش دیده است. او تا سال ۸۶ فعالیت حرفه‌ای نداشته، اما در این سال در فیلم «در میان ابرها» به کارگردانی روح الله حجازی در نقش مکمل مرد بازی کرده است. او در همان سال‌ها در جشنواره استانی تئاتر تهران جوایزی را دریافت کرده و پس از آن نیز در جشنواره یازدهم تئاتر دانشگاهی جایزه بازیگری دوم مرد را دریافت کرده است.

محمدزاده سال ۸۷ با بازی در نمایش «ماه در آب» نوشته فارس باقری و کار محمد کوروش نیا به تئاتر حرفه‌ای راه پیدا کرد و برای بازی در این نمایش جایزه بازیگری مرد را در جشنواره استانی تهران دریافت کرد. پس از آن در فیلم «آندو» به کارگردانی بهروز قبادی بازی کرد که این نمایش مجوز اکران نگرفت.

نوید محمدزاده برنده سیمرغ بلورین

نوید محمدزاده برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد 

نوید محمدزاده بعد از دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل با سکوت و بوسه هاش متفاوت ترین حضور را بین برندگان سودای سیمرغ داشت.

فیلم لانتوری با بازی نوید محمدزاده ساخته رضا درمیشیان در پایان چهارمین روز جشنواره در نخستین دقایق روز جمعه در برج میلاد به نمایش درآمد. این فیلم در جشنواره بین المللی برلین نیز نمایش داده شد ولی جایزه ای را کسب نکرد.