قاتلی که دو برادر خود را به قتل رسانده و متواری شده بود توسط پلیس دستگیر شد

ماجرای تلخ برادر کشی/انگیزه قاتل از قتل چه بود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش سایت خبرآزاد قاتلی که دو برادر خود را به قتل رسانده و متواری شده بود توسط پلیس دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌ شرقی از دستگیری قاتلی که دو برادر خود را به قتل رسانده و متواری شده بود خبر داد.

ماجرای قتل دو برادر 

 

علی محمدی امروز در تبریز اظهار داشت: در پی دو فقره قتل ( قتل دو برادر توسط برادرشان) در 4 فروردین امسال در یکی از روستاهای اطراف تبریز و متواری شدن قاتل رسیدگی پرونده به صورت ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت

قتل برادران/دستگیری قاتل برادرکش

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اشرافیت اطلاعاتی و هماهنگی قضایی قاتل را طی خروج از کشور در یکی از استان های غربی کشور دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه متهم انگیزه خود از ارتکاب قتل را اختلافات ملکی و مالی با برادرانش عنوان کرد و گفت: از متهم و همدستش یک قبضه سلاح جنگی و دو قبضه سلاح شکاری کشف و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

محمدی امنیت را خط قرمز پلیس عنوان و تاکید کرد: احیانا اگر افرادی بخواهند با تهیه سلاح گرم امنیت و ارامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند پلیس با آنان برخود قانونی و سخت خواهد کرد.

 حاکی است، چهارم فروردین امسال بردار 35 ساله دو برادر 43 و 44 ساله خود را کلت در یکی از روستاهای اطراف تبریز به قتل رساند