رهبر انقلاب با بیان اینکه ‌ما در زمینه محتوا نمی‌‌توانیم به تصادفات و آنچه پیش می‌آید، اطمینان کنیم؛ فرمودند:‌ دستگاه تولید محتوا را تقویت کنید؛ ‌ما به این مسأله احتیاج داریم.

توصیه‌های تازه‌منتشرشده رهبرانقلاب درباره تولید محتوا در فضای مجازی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بخشی از بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در دیدار اعضای شورایعالی فضای مجازی در تاریخ سوم بهمن‌ماه ۹۶، برای نخستین بار از سوی هفته‌نامه خط حزب‌الله منتشر شد.

معظم‌له در این دیدار خطاب به اعضای این شورا فرموده‌اند: «ما در زمینه تولید محتوا نمی‌توانیم اطمینان کنیم به تصادفات و آنچه پیش می‌‌آید؛‌ باید بنشینید روی این مسأله ـ تولید محتوا ـ طراحی کنید. ما البته جوان‌های خوش‌فکر متدین داریم؛ افراد به‌دردبخور برای تولید محتواهای اجتماعی  داریم؛‌ حوزه‌های علمیه را داریم که دست‌شان در این زمینه واقعا باز است. برخی دانشگاهی‌ها را داریم. البته بانک‌های اطلاعاتی را هم داریم. از اینها باید استفاده کنید. دستگاه تولید محتوا را تقویت کنید؛ ‌ما به این مسأله احتیاج داریم». 

گفتنی است؛ شماره‌ی دویست‌ و هشتاد و دو هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «فضای مجازی را به نفع ارزشهای ملت مدیریت کنید» منتشر شد.

سخن هفته‌ی این شماره‌ی خط حزب‌الله، به مناسبت انتشار بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره ملّی چهار هزار شهید استان یزد، تکلیف جامعه مؤمن انقلابی برای صیانت از پیام شهیدان را بررسی کرده است.

شماره‌ی این هفته‌ی خط حزب‌الله به روح مطهر شهید مدافع حرم سعید خواجه صالحانی تقدیم می‌شود.