امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، 29 فروردین روز ارتش را تبریک گفت.

تمجید وزیر دفاع از وحدت بی‌نظیر ارتش و سپاه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، متن این پیام بدین شرح است:

 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

 

 سلام علیکم

29 فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی و حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان را خدمت جنابعالی، فرماندهان، مدیران و آحاد کارکنان و خانواده‌های جان برکف و ولایت‌مدار ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می کنم.

ارتش سرافراز و مقتدر جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۲ سال عمر پر برکت انقلاب اسلامی در تمامی عرصه های پر فراز و نشیب ایران اسلامی و آوردگاههای خطیر، فداکارانه و مجاهدانه همچون ستاره‌ای نورانی در سپهر انقلاب اسلامی درخشیده است.

 همراهی با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) در سرنگونی رژیم منحوس پهلوی ، همراهی با ملت بزرگ ایران اسلامی در استقرار و تثبیت نظام مقدس و الهی جمهوری اسلامی، حضور پر قدرت و تمام عیار در جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس و تقدیم ۴۸ هزار شهید گلگون کفن، حفظ و حراست بی نظیر از حدود و ثغور ایران اسلامی و دفع هر گونه تهدید و نقش آفرینی مسئولانه در تمامی عرصه های خدمت به ملت بزرگ ایران اسلامی نظیر سیل، زلزله و شیوع و فراگیری ویروس منحوس کرونا همه و همه جلوه هایی از ایثار جانفشانی و خدمت صادقانه به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی بوده است.

بی تردید اقتدار، پیشرفت، توانمندی، سرآمدی و آمادگی بالای رزمی امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران حاصل تفکر و اندیشه انقلابی، جهادی و استکبارستیزی فرماندهان و آحاد رزمندگان مومن، شجاع و ولایتمداری است که نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت پرچم مقدس ایران عزیز را هدف والای خود قرار داده اند و آماده اند تا با نثار جان خویش از استقلال و تمامیت ارضی کشور و انقلاب اسلامی که ودیعه خداوند متعال در عصر غیبت کبرا است، محافظت نمایند.

امروز وحدت بی نظیر ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون ید واحد، پیوند عمیق و  ناگسستنی با ملت بصیر و بزرگ ایران و تبعیت کامل از ولایت مطلقه فقیه، ارتش سرافراز ایران اسلامی را همچون حصنی حصین در برابر نظام سلطه به کوهی استوار تبدیل کرده است که هیچ بد اندیش متجاوزی را جرات تجاوز به این آب وخاک مقدس نیست.

خداوند متعال را شاکریم که ارتش جمهوری اسلامی نقش حیاتی و راهبردی خود را در حفظ استقلال و تمامیت ارضی و استحکام بخشی به بنیان دفاعی کشور تحت رهبری های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) به بهترین نحو ایفا نموده است.

 وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز بر خود واجب می داند همچون گذشته با پشتیبانی همه جانبه و تأمین نیازهای دفاعی در تمامی حوزه های رزم زمینی هوایی، دریایی، پدافندی، الکترونیکی و همچنین خدمت صادقانه به آحاد رزمندگان غیرتمند ارتش، گام های اساسی را در پیشرفت و اعتلای ارتش مقتدر و سرافراز ایران اسلامی بردارد.