وزارت بهداشت خبر داد و گفت: اخیرا و با آغاز موج چهارم بیماری کرونا در کشور، وزیر بهداشت طی نامه‌ای به فرمانده کل سپاه در خواست تشدید طرح شهید سلیمانی را داشت که سردار سلامی نیز به تمامی سپاه‌های استانی دستور دادند ضمن تشدید مراقبت‌ها در طرح شهید سلیمانی هرگونه همکاری لازم با وزارت بهداشت را انجام دهند.

پاسخ فرمانده کل سپاه به درخواست وزیر بهداشت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه در گفتگو با تسنیم در خصوص آمادگی این نهاد برای افزایش ظرفیت بیمارستانهای ثابت و احداث بیمارستانهای صحرایی در موج چهارم کرونا گفت: مجموعه بیمارستان‌های ثابت، سیار و صحرایی سپاه آماده هستند تا متناسب با نیازمندی و در خواست وزارت بهداشت گسترش پیدا کرده و افزایش ظرفیت داشته باشند.

وی افزود: از ابتدای همه گیری بیماری کرونا، بیمارستان‌های ثابت سپاه در تمام کشور ظرفیت خود را برای پذیرش بیماران کرونایی افزایش داده و بیمارستان‌های سیار و صحرایی سپاه نیز آماده هستند در صورت در خواست وزارت بهداشت در کمترین زمان ممکن در اقصی نقاط کشور برپا شوند. همچنین نقاهتگاه‌هایی که ما در ابتدای همه گیری کرونا احداث کرده بودیم نیز هم اکنون آماده هستند در صورت نیاز به مردم خدمت رسانی کنند.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: اخیرا  و با آغاز موج چهارم بیماری کرونا در کشور، وزیر بهداشت طی نامه‌ای به فرمانده کل سپاه در خواست تشدید طرح شهید سلیمانی را داشت که سردار سلامی نیز به تمامی سپاه‌های استانی دستور دادند ضمن تشدید مراقبت‌ها در طرح شهید سلیمانی هرگونه همکاری لازم با وزارت بهداشت را انجام دهند.

سردار شریف اظهار داشت: همچنین با دستور سردار سلامی همه نیروها و سپاه‌های استانی فعالیت گسترده‌ای را در حوزه کمک‌های مومنانه آغاز کرده‌اند که یک مرحله آن قبل از 15 رمضان و مرحله دیگر آن نیز بعد از نیمه ماه رمضان با همکاری مردم در عزیز در مساجد و محلات انجام خواهد شد.