رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا در پیامی به‌ مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی تاکید کردند: ارتش در صحنه و آماده انجام ماموریت است و این آمادگی‌ها را باید تا سر حد نیاز افزایش دهد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، فرمانده معظم کل قوا به‌مناسبت بیست و نهم فروردین، سالروز ارتش جمهوری اسلامی و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی، پیامی صادر کردند. متن پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به این شرح است: «امیر سرلشکر سیّد عبدالرحیم موسوی فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران سلام من را به همه‌ی کارکنان عزیز ارتش و خانواده‌های محترمشان برسانید. امروز ارتش در صحنه و آماده‌ انجام ماموریت است. این آمادگی‌ها را همچنان تا سر حد نیاز افزایش بدهید و نقش‌آفرینی کنید.»

کمک ۵۰۰ میلیون تومانی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند

همچنین در آستانه برگزاری سی‌وچهارمین جشن گلریزان ستاد دیه کشور ویژه‌ کمک به آزادی زندانیان نیازمند، رهبر انقلاب اسلامی، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، جشن گلریزان هر سال در ماه مبارک رمضان، به همت ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند با حضور جمعی از مسئولان و خیّرین نیکوکار در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

در آستانه برگزاری سی‌وچهارمین جشن گلریزان ستاد دیه کشور ویژه‌ کمک به آزادی زندانیان نیازمند، رهبر انقلاب اسلامی، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.