رسانه‌های صهیونیستی از برگزاری کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با «محوریت ایران» خبر دادند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رسانه‌های صهیونیستی یکشنبه بعد از ظهر به وقت تهران از برگزاری کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با محوریت «ایران» خبر دادند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» کابینه امنیتی رژیم اسرائیل اواخر وقت یکشنبه برای اولین بار در 2 ماه اخیر همزمان با افزایش تنش بین تل آویو با تهران برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، اولویت نخست برگزاری این جلسه امنیتی، مواجهه با ایران است. این در حالی است که ایران، رژیم اسرائیل را پشت انفجار چند روز گذشته در تاسیسات هسته‌ای خود در نطنز می‌داند.

«بهروز کمالوندی» سخنگوی سازمان انرژی اتمی  یکشنبه گذشته از وقوع حادثه‌ در بخشی از شبکه توزیع برق تأسیسات غنی‌سازی نطنز خبر داد و گفت: «خوشبختانه این حادثه صدمات انسانی و آلودگی به دنبال نداشته و علل آن در دست بررسی است.»

روزنامه «جروزالم‌پست» بامداد سه‌شنبه در گزارشی تلویحا اذعان کرد که سازمان جاسوسی رژیم اشغالگر قدس «موساد» در عملیات خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای نطنز دست داشته است.

جروزالم‌پست در این باره نوشت: «از منابع غربی در رسانه‌های اسرائیلی نقل قول شده که این حمله توسط موساد انجام شده است.»

«آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی نیز گفت: «اقدامات ارتش اسرائیل در خاورمیانه، از دید دشمنان ما پوشیده نیست. آنها ما را زیر نظر دارند و توانمندی‌های ما را می‌بینند و با دقت گام‌های بعدی خود را طراحی می‌کنند.»

جروزالم‌پست اظهارات کوخاوی را اشاره تلویحی به دست‌داشتن تل‌آویو در خرابکاری در تأسیسات نطنز دانسته و به نقل از وی نوشت: «به لطف فعالیت‌های عملیاتی هوشمندانه، سال گذشته یکی از امن‌ترین سال‌ها برای شهروندان اسرائیلی بود.»

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران نیز با بیان اینکه انتقام از رژیم صهیونیستی در زمان و مکانش انجام می‌شود، گفت: «سانتریفیوژهایی که در پی حادثه نطنز از مدار خارج شد از نوع IR1 بود و با سانتریفیوژهای پیشرفته جایگزین می‌شود.»