رکنا/ آتش سوزی پراید در جاده لواسان با مرگ سوزناک راننده پشت فرمان خودرویش همراه بود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

راننده پراید در حادثه سوزناکی در پشت فرمان خودرویش زنده زنده سوخت.

 عقربه ها ساعت ۱۲ شامگاه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ را نشان می داد که ماجرای آتش سوزی خودروی پراید سفید رنگی در جاده لواسان به پلیس و سازمان آتش نشانی مخابره شد و خیلی زود ماموران در محل حاضر شدند.

راننده پراید سوخت

آتش نشانان به سرعت در محل حضور پیدا کردند و پس از مهار آتش با راننده پراید که داخل خودرو سوخته شده بود روبرو شدند و همین کافی بود تا ماموران پلیس ماجرای جسد سوخته راننده پراید را به بازپرس ویژه قتل مخابره کنند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران، تیم تشخیص هویت همراه با بازپرس دشتبان از شعبه ۱۰ دادسرای امور جنایی برای بررسی صحنه جرم در محل حضور پیدا کردند.

کارآگاهان در بررسی محل و تحقیق از شاهدان پی بردند که خودرو در حال حرکت بوده که ناگهان دچار آتش سوزی شده است.

راننده پراید در حالیکه کمربند رانندگی بسته بود پشت فرمان خودرویش جزغاله شده بود و کارآگاهان با توجه به شماره پلاک خودرو موفق به شناسایی راننده و خانواده اش شدند.

مرگ سوزناک راننده پراید در لواسان

کارآگاهان در ادامه با تحقیق از خانواده راننده پراید پی بردند جسد سوخته مرد ۵۲ ساله ای است که به خانواده اش عنوان کرده که برای کاری به لواسان می رود و در مسیر بازگشت به خانه بوده که خودرو دچار آتش سوزی شده است.

بنا بر این گزارش، بازپرس دشتبان در این مرحله دستور داد تا جسد به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات برای بررسی علت این آتش سوزی مرگبار در خودروی پراید ادامه دارد.