نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز دو فقره سوال از وزیر اقتصاد را مورد بررسی قرار می‌دهند.

سوال از وزیر اقتصاد در دستور کار پارلمان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ٢٢٧ نماینده آغاز شد.

لایحه نحوه کمکهای اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل و لایحه معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل در دستور کار جلسه امروز مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

نمایندگان مجلس در ادامه لایحه نحوه واگذاری اموال، تأسیسات، ماشین‌آلات و هرگونه مالکیت مربوط به تأسیسات آب و فاضلاب و لایحه پروتکل همکاری در زمینه مبارزه با جرایم سازمان‌یافته در دریای خزر الحاقی به موافقتنامه همکاری در زمینه امنیت در دریای خزر (مورخ ۲۷ آبان ۱۳۸۹(۱۸ نوامبر ۲۰۱۰)) را مورد رسیدگی قرار می‌دهند.

سوال‌ احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز از وزیر امور اقتصادی و دارایی و سوال روح الله نجابت نماینده شیراز و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر امور اقتصادی و دارایی و گزارش مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی در مورد عملکرد آن مرکز در مجلس یازدهم نیز در دستور کار جلسه امروز مجلس قرار دارد.

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چگونگی اجرای سامانه های نظارتی در حوزه امور بانکی، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور و بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و شرکت کفش ملّی نیز در دستور کار جلسه امروز مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری کرمانشاه و بررسی گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور از سال ۱۳۹۱ را بررسی خواهند کرد.