کمربند فراصوت تیلاکس پرو یک فناوری برجسته و نوین است که در کشورهای پیشرفته از فراصوت برای درمان انواع درد استفاده می کنند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حتما شما هم در زندگی خود با افرادی مواجه بوده‌اید که از درد کمر رنج می‌برده و از راهکارهای مختلفی برای درمان این درد بی امان استفاده نموده‌اند. پس از تحقیقات بسیار گسترده در زمینه‌ی دستیابی به دانش درمان کمردرد، پژوهشگران و محققان به نتایج حیرت انگیز و بی نظیری دست یافتند. آنها از تاثیرات امواج بر روی درمان کمردرد استفاده نموده و شاهد نتایج خارق العاده‌ای بودند. تیلاکس پرو یک نتیجه هوشمندانه و دقیق در زمینه‌ی درمان کمردرد بوده است که به صورت کمربند فراصوت طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است. آیا با این نام آشنا هستید؟ از تاثیرات آن بر روی درمان کمردرد چه می‌دانید؟ آیا می‌دانستید که در بسیاری از کشورها از این تکنولوژی استفاده نموده و شاهد تاثیر باورنکردنی آن بوده‌اند؟

تیلاکس پرو

 

کمردردهایی که با تیلاکس پرو رفع خواهند شد:

افراد به دلایل بسیار مختلفی دچار این عارضه می‌شوند. همچنین این درد در سن مشخصی آغاز نخواهد شد. یعنی افراد ممکن است در هر سنی با این مشکل مواجه گردند. اما شاید این سوال برای شما پیش آید که استفاده از این کمربند فراصوت، برای درمان چه کمردردهایی مفید و کاربردی بوده است؟ همانطور که می‌دانید کمردردها دارای انواع گسترده و وسیعی هستند که هر کدام به دلیلی در بدن ایجاد خواهند شد. گاها برخی از آنها به دلیل سختی مشاغل، برخی به دلیل بالا رفتن سن، نشستن نامناسب، بلند کردن اجسام سنگین و ... در بدن پدید خواهند آمد. برای یافتن دلیل اصلی می‌توان از راهکارهای مختلفی همچون: معاینه لمسی و یا عکسبرداری استفاده نمود. در اغلب افرادی که از این عارضه رنج می‌برند می‌توان شاهد علائمی مابین علائم خفیف تا علائم شدید که منجر به عمل می‌شود، بود. امروزه به جرات می‌توان گفت 80% افرادی که دچار کمردرد هستند، با این کمربند اعجاب انگیز، به سلامت خود دست یافته‌اند. انواع کمردردها با استفاده از این کمربند رفع  خواهند شد. از انواع این کمردردها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دردهای التهابی در نقاط مختلف کمر
  • کمردردهایی که با فعالیت و حرکت افزایش پیدا می‌کنند
  • کمردردهایی که به سبب پارگی دیسک کمر ایجاد شده اند
  • تنگی کانال نخاعی
  • شکستگی فشاری
  • درد سیاتیک
  • مشکلات اسکلتی-عضلانی

تیلاکس پرو

 

عملکرد کمربند فراصوت تیلاکس پرو در از بین بردن کمردرد :

امواج فراصوت که در تولید این کمربندها از آنها بهره برداری نموده‌اند، دارای اثرات حیرت انگیز بوده که در بسیاری از درمان‌های مربوط به فیزیوتراپی از آن بهره برداری نموده‌اند. این نوع از امواج در درمان بسیاری از بیماری‌ها مانند: تومورهای سرطانی، کاهش و از بین بردن التهابات، تحریک نورون‌ها و بسیاری از موارد دیگر، مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما عملکرد این امواج در کمربند فراصوت تیلاکس پرو به این نحو بوده است:

  1. این کمربند حاوی مولدهای فراصوت است. همانطور که در دستگاه سونوگرافی از این مولدها بهره برداری شده است، در تولید این کمربندها نیز از این مولدها برای افزایش جریان خون، استفاده شده است.
  2. مولدهای فراصوت که سبب افزایش میزان گردش خون در بدن می‌شوند، بافت‌های آسیب‌ دیده را با سرعت بسیار بالایی التیام بخشیده و در منطقه‌ی مورد نظر کمر، درد را تسکین خواهند داد.
  3. از دیگر مزایای این امواج فراصوت که در درون این کمربندها تعبیه شده است، می‌توان به از بین بردن تورم و در نتیجه کاهش درد اشاره نمود.
  4. در بسیاری از علوم از این امواج با نام ماساژ ملایم یاد کرده‌اند که بافت‌های نرم و آسیب دیده را بهبود خواهد بخشید.

تیلاکس پرو

 

بهره برداری ایده آل از کمربند فراصوت پیلاکس پرو:

پس از بررسی‌های دقیق و دریافت مشاوره‌های هوشمندانه و خرید آگاهانه، باید با توجه به نکات بسیار مهم اقدام به بهره برداری از آن نمود تا به نتایج بی نظیری دست یافت.

  • هرگز در هنگام کار و فعالیت از این کمربندها استفاده ننمایید. این کمربندها در زمانی نتیجه‌ی ایده‌آلی را برای شما به ارمغان می‌آورند که در حالت استراحت از آنها استفاده کنید.
  • در استفاده از این کمربندها به زمان توجه ویژه‌ای داشته باشید. بهتر است در طول روز 2 ساعت در زمان استراحت از این کمربندها استفاده شود.
  • در صورتی می‌توانید یک نتیجه شگفت انگیز و قابل توجه را دریافت نمایید که 20 روز متوالی از این کمربند به مدت دو ساعت در طول روز استفاده نمایید. شما حتما پس از چند روز شاهد از بین رفتن و کاهش درد خواهید بود. اما برای دریافت نتیجه مطلوب، درمان را تا 20 روز ادامه دهید.

امیدوارم این مقاله براتون مفید واقع شده باشد همچنین می توانید درباره تاثیر کمربند فراصوت تیلاکس پرو بر روی انواع کمر درد هم مطالعه داشته باشید.