یتوته/ ابروها نقش عمده ای در زیبایی صورت و به ویژه چشم های ما دارند، ابروهای زیبا میتوانند حالت چشمان را کاملاً متفاوت نشان دهند، متأسفانه گاهی پیش می آید که ابروها حالت طبیعی خود را از دست میدهند و بعضی قسمت هایشان خالی میشوند و به همین علت دیگر نمی توان آنگونه که زیباست آنها را حالت داد. ولی راه هایی وجود دارد که میتوان رشد موهای ابرو را تحریک کرد تا دوباره ابروهایی شبیه گذشته داشت.

چگونه ابروی طبیعی و پر داشته باشیم؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

چگونه ابروی نچرال و زیبا داشته باشیم ؟
پر کردن ابروهای طبیعی
- شروع به پر کردن ابروهای خویش کنید
- به کمک مداد تیره تر عمق بیشتری به ابروهای خود ببخشید
- موی ابروهای خود را با شانه کردن ترکیب کنید
- ژل ابرو را بزنید
- اکنون با براش از پودر شفاف برای خط زیر ابرو استفاده کنید
- پر کردن ابروها با مواد طبیعی

 ابروی هایپر نچرال
برای داشتن ابرو هایی پرپشت و ضخیم میتوانید از روش های مختلفی استفاده کنید. یکی از روش های کاربردی، استفاده از مواد طبیعی موثر است.

روغن زیتون
روغن زیتون دارای ویتامین A و E میباشد که سبب رشد ابرو می شود. همینطور تار های ابرو را تغذیه می کند. پیشنهاد می کنیم حتماً از روغن های بکر و تصفیه نشده استفاده کنید تا بیشترین تأثیر را روی ابرو های شما داشته باشد. مقدار کمی از روغن زیتون را بدست خود زده و آنرا روی ابروهایتان ماساژ دهید. بگذارید روغن برای چند ساعت روی ابروهایتان باقی بماند و سپس آنرا با آب و صابون بشویید.

روغن کرچک
این یک شیوه قدیمی و یکی از موثرترین درمان ها برای رشد ابرو ها است. غنی از پروتئین، اسیدهای چرب، آنتی اکسیدان ها و ویتامین است و به تغذیه کیسه های ترشحی مو کمک می کند. هرروز روغن کرچک را روی ریشه های ابرو بزنید، تا رشد آن افزایش پیدا کند و همینطور این کار تضمین می کند که ابرو ضخیم و محکم شوند.

روش:کمی روغن کرچک را با نوک انگشتان خود روی ابروهایتان ماساژ دهید. بگذارید 30 دقیقه بماند و با آب گرم بشویید.
نکته:روغن کرچک خالص امکان دارد باعث تحریک، کهیر و جوش شود چنانچه به آن حساسیت داشته باشید. توجه کنید که پیش از استفاده از آن، تست انجام دهید.روغن کرچک برای رشد مو به طور طبیعی عالی است.

روغن نارگیل
روغن نارگیل میتواند پروتئین از دست رفته در موهای اسیب دیده را تجدید کند و همینطور دارای اسید لوریک هست که بعنوان یک عامل ضد میکروبی عمل میکند و مانع از عفونت فولیکول های مو میشود.

روغن بادام
روغن بادام دارای مقدار فراوانی ویتامین A، B و E است که باعث افرایش رشد و تقویت مو ها می شود. پیش از استفاده از روغن بادام، اطمینان حاصل کنید که به آن حساسیت ندارید؛ چراکه بادام یک ماده حساسیت زاست. این روغن را به صورت دوران به ابرو های خود زده و آنرا ماساژ دهید. بگذارید روغن حداقل یک شب تا صبح روی ابرو ها مانده و سپس آنرا بشویید.

اشتباهات رایج در آرایش ابرو
- ابروهایتان را خیلی روشن یا خیلی تیره می کنید
- از آیینه های ذره بینی استفاده می کنید
- دم ابروهایتان را کوتاه می کنید
- مقدار زیادی هایلایتر می زنید
- کرم صورت به ابروهایتان می زنید
- فرم صورتتان را در نظر نمی گیرید
- کل ابروهایتان را با مداد پر می کنید

هاشور ابرو نچرال
برای داشتن ابروی طبیعی میتوانید از یک نوع هاشور به نام هاشور ابرو نچرال استفاده کنید. این هاشور همان تاچ است که با قلم مخصوص انجام میشود و خطوط ظریف تر با ماندگاری کمتر و در جهت خواب مو زده میشود .سایه و هاشور زدن ابروها با قلم و جوهر تتو که ظرافت های بی نظیری دارد و میتواند به سادگی فرم ابروها رو تغییر بدهد یا آن ها را قرینه سازی کند و خلاصه سبب زیباتر شدن صورت و ابروها شود.