آزیتا ترکاشوند عکسی جدید از خود در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: به زودی یک سریال خوب و عالی رو معرفی میکنم با یک نقش متفاوت.

آزیتا ترکاشوند در نقشی متفاوت + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

آزیتا ترکاشوند بازیگر شناخته‌شده کشورمان است. آزیتا ترکاشوند هنرمندی قابل است که در آینده از او بیشتر خواهیم شنید.  آزیتا ترکاشوند تا کنون در سریال‌های گوناگونی بازی کرده است که اغلب از صداوسیما پخش شده‌اند.  آزیتا ترکاشوند طرفداران بسیاری دارد. آزیتا ترکاشوند بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 30 مردادماه سال 59 در بروجرد متولد شد. پدر این بانوی هنرمند کشورمان نظامی بود و خانواده به دلیل شغل پدر در دوران کودکی او مجبور به مهاجرت از بروجرد به تهران شدند.این هنرمند کشورمان یک خواهر و یک برادر دارد.

آزیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند در دوران کودکی بسیار آرام بود و هیچ گونه آزار و اذیتی نداشت اما در دوران مدرسه همه این آرام بودن ها را جبران کرد و این دوران یکی از پرشیطنت ترین دوران های زندگی او بود و بسیاری از اوقات پشت در کلاس بود. این بازیگر کشورمان لیسانس ادبیات فارسی دارد و در حال حاضر سفیر انجمن معلولین شهرستان ملارد و سفیر یک انجمن ترک اعتیاد است.

ازدواج آزیتا ترکاشوند

از وضعیت ازدواج آزیتا ترکاشوند اطلاعات دقیقی در دست نیست اما به نظر میرسد این بانوی هنرمند ادواج نکرده و مجرد است.

بازیگری آزیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند بازیگری را در آموزشگاه هنری و زیرنظر اساتیدی چون رسول ملاقلی پور و رویا افشار آموخت و با بازی در تئاتر به دنیای هنر راه یافت.

اولین سریال و فیلم آزیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند برای اولین بار در سال 84 در سریال طبقه دوم به ایفای نقش پرداخت و این سریال اولین تجربه بازیگری او مقابل دوربین بود.

سال 89 اولین تجربه بازیگری آزیتا ترکاشوند در دنیای سینما رقم خورد و این بانوی هنرمند با فیلم ارتباط خانوادگی به سینما راه یافت.

آزیتا ترکاشوند