رکنا/ پسر جوان دانشجوی دکترا در خانه اجاره ای در منطقه فلاح تهران جسد حلق آویز شده اش پیدا شده است و به نظر می رسد او خود به زندگی اش پایان داده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بعد از کشف جسد پسری دانشجو در منطقه فلاح تهران تحقیقات درباره مرگ خودخواسته وی شروع شد و معلوم شد او خود به زندگی اش خاتمه داده است. دار زدن دانشجوی دکتری زبان فرانسه در حالی برملا شد که صاحبخانه این پسر جوان دانشجو با حضور در محل زندگی وی با جسد حلق اویز شده او روبرو می شود و به پلیس درباره این موضوع اطلاع می دهد. مرد صاحبخانه که در شوک دیدن جسد این پسر جوان بوده است به ماموران اعلام می کند او پسر مودب و آرامی بوده است. 

دار زدن پسر جوان دانشجوی دکتری

دانشجوی دکتری زبان فرانسه در اقدامی عجیب در خانه اجاره منطقه فلاح به زندگی خود پایان داد و جسد حلق آویز شده او در خانه اجاره ای پیدا شد.

صبح امروز مردی در تماس با ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر از مرگ پسر جوان در خانه اش خبر داد و خیلی زود تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی در محل حاضر شدند.

ماموران با حضور در طبقه دوم ساختمانی با جسد حلق آویز شده پسر جوان که دانشجوی دکتری فرانسه بود روبرو شدند و همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه در محل حاضر شوند.

مرد صاحبخانه در اظهاراتش به ماموران گفت: پسر جوان دانشجوی دکتری زبان فرانسه بود و جوانی آرام و بدون حاشیه و مودب بود که از روز پنج شنبه دیگر اطلاعی از او نداشتم تا اینکه وارد خانه اش شدم و با جسد حلق آویز شده وی روبرو شدم.

بنا بر این گزارش، جسد پسر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات ویژه برای افشای راز این مرگ خود خواسته ادامه دارد تا مشخص شود علتی دیگر در پس مرگ این پسر جوان بوده و یا او خود تن به خودکشی هولناک داده است.