در هر فصلی به هر شهری که سفر کنید از شمال گرفته تا جنوب از شرق تا غرب با زیبایی‌های خارق‌العاده طبیعی، تاریخی و فرهنگی روبرو خواهید شد که سفری خاطره‌انگیز را برایتان به ارمغان خواهد آورد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا در کنار هم با 4 شهر پرطرفدار برای مسافرت آشنا شویم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به هر شهری از ایران که سفر کنید با زیبایی‌هایی مواجه خواهید شد که هر یک شما را به وجد خواهند آورد. شاید اگر از هر کسی بخواهیم که یک شهر را به عنوان زیباترین شهر ایران معرفی کند هر کس جواب متفاوتی برای این سؤال داشته داده باشد. واقعاً هم انتخاب یک شهر به عنوان زیباترین شهر ایران انتخاب سختی هم می‌باشد.

در هر فصلی به هر شهری که سفر کنید از شمال گرفته تا جنوب از شرق تا غرب با زیبایی‌های خارق‌العاده طبیعی، تاریخی و فرهنگی روبرو خواهید شد که سفری خاطره‌انگیز را برایتان به ارمغان خواهد آورد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا در کنار هم با 4 شهر پرطرفدار برای مسافرت آشنا شویم.

قشم جزیره‌ای بی‌نظیر در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس

بیایید ایران‌گردی خود را از جنوبی‌ترین قسمت کشور شروع کنیم. سفر به بزرگ‌ترین جزیره ایران سفری است به دنیای رنگارنگی که بی شک از هیجان‌انگیزترین سفرهایی خواهد بود که در تمام طول عمر خود تجربه خواهید کرد. این جزیره که قدمت آن به دوران ساسانی برمی گردد از دیدنی‌های طبیعی گرفته تا جاذبه‌های تاریخی را در خود جای داده است. لذت تماشای آبی بیکران دریا و قدم زدن در ساحل شنی و تماشای رفت‌وآمد کشتی‌ها نیز لذتی غیرقابل‌وصف را برایتان به وجود خواهد آورد.

به دلیل تعداد بالای مسافرانی که راهی سفر به قشم هستند تنوع بالایی از انواع اقامتگاه‌ها مانند ویلا، سوئیت، هتل آپارتمان، هتل و اقامتگاه بوم گردی در قشم برای اسکان مسافرین فراهم شده و می‌توانید با اجاره سوئیت در قشم در مکانی با امکانات رفاهی بالا اقامت داشته باشید و با خیال آسوده از سفر خود لذت ببرید.

سفر به مشهد هم زیارت هم سیاحت

نه فقط برای ایرانیان بلکه مشهد میزبان مسافران خارجی زیادی است که از کشورهای دیگر برای زیارت حرم مطهر راهی سفر به این شهر می‌شوند و تبدیل به یکی از مهم‌ترین شهرهای ایران برای سفر شده است. درست است که اصلی‌ترین دلیل ما برای سفر به مشهد زیارت حرم و رسیدن به آرامشی است که به روح و جانمان می‌بخشد اما مشهد به قدری دارای جاذبه‌های متنوع بوده که تا به آن سفر نکنید و چند روزی را مهمان این شهر زیبا نباشید آن را درک نخواهید کرد.

پس بهترین فرصت است تا همراه با کسانی که دوستشان دارید راهی سفر به مشهد شوید و با اجاره سوئیت در مشهد چند روزی را فقط و فقط به خوش گذرانی بپردازید. در سفرتان به مشهد یا هر شهر دیگری نیازی نیست تا نگرانی از بابت اقامتگاه خود داشته باشید. وجود سامانه‌های رزرواسیون آنلاین اقامتگاه خیال شما را از بابت اقامتگاه راحت کرده است.

شیراز فصل بهار نارنج

شیراز شهری 4 فصل است. در هر فصلی که به آن سفر کنید جذب زیبایی‌های آن خواهید شد اما وای از بهار و اردیبهشت شیراز! شیراز در اردیبهشت درست مانند تکه‌ای از بهشت است که به زمین آمده باشد. به هر خیابانی که قدم می‌گذاری مست بوی خوش بهار نارنج می‌شوی که همه جا شنیده می‌شود. شهری که دیدنی‌ها آن تمام نشدنی است.

برای سفر به شیراز فقط باید با اجاره سوئیت در شیراز با خیالی راحت مشغول گشت و گذار شد و همه جای آن را دید، از آرامگاه حافظ و سعدی گرفته تا باغ نارنجستان قوام و تخت جمشید و ارگ کریم خان. در سفر به شیراز بهتر است عجله نداشته باشید و خود را مهمان سفری یک‌هفته‌ای به این شهر پررمز و راز کنید.

سفر به نصف جهان

کمتر کسی است که به فرهنگ و معماری ایرانی علاقه‌مند باشد، اما شهر اصفهان و زیبایی‌های آن را نشناسد و در ذهن خود تصمیم به سفر به اصفهان و قدم‌زدن در کوچه پس‌کوچه‌ها تاریخی شهر را تجسم نکرده باشد. لذت قدم‌زدن در میدان تاریخی نقش جهان، گوش‌کردن به صدای اسب درشکه­چی­ها، بازی کودکان و تماشای هنرمندان اصفهانی که در بازار سنتی اصفهان مشغول خلق اثری هنری هستند چشم هر بیننده‌ای را محو زیبایی خود می‌کند.

اگر قرار است تا برای اولین بار به اصفهان سفر کنید، بد نیست قبل از هر کاری یک سری اطلاعات کلی راجع‌به میدان نقش جهان و دیگر جاذبه‌هایی تاریخی این شهر داشته باشید. شما می‌توانید با اجاره سوئیت در اصفهان در نزدیکی جاذبه‌های تاریخی این شهر اقامت داشته باشید. مهم نیست قصد سفر به کدام شهر ایران را دارید در هر سفری پیدا کردن یک اقامتگاه مناسب یکی از بزرگ­ترین دغدغه­های هر مسافری است. اگر شما هم در سفرهای قبلی‌تان با مشکل پیدا کردن اقامتگاه دسته و پنجه نرم کرده‌اید برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم!

لیدوماتریپ؛ آسان­ترین راه برای رزرو اقامتگاه

برای همه‌مان مشخص است که داشتن یک اقامتگاه مناسب تأثیر زیادی بر کیفیت سفر ما خواهد داشت. سفر به بهترین شهرها بدون داشتن یک اقامتگاه خوب آن طور که باید و شاید لذت بخش نخواهد بود. اما دردسرهای پیدا کردن یک اقامتگاه هم چیزی است که همه ما آن را تجربه کرده‌ایم. با این حال نمی­توان سفر کردن را به دلیل این سختی­ها کنار گذاشت. وجود اینترنت و دنیای دیجیتال هر کاری را به‌راحتی ممکن کرده است که پیدا کردن اقامتگاه در سفرها نیز یکی از خدماتی است که با پیشرفت تکنولوژی به آن دست پیدا کرده‌ایم.

رزرو اقامتگاه دیگر هیچ شباهتی به گذشته ندارد و حالا از کیلومترها دورتر از مقصد و به‌وسیله تلفن همراه و اینترنت می‌توانیم اقامتگاه خود را به راحتی آب خوردن رزرو کنیم. «لیدوماتریپ» سامانه رزرواسیون آنلاین اقامتگاه بوده که این امکان را برایمان به وجود آورده تا به راحتی و قبل از شروع سفر بتوانیم به اقامتگاه‌های موجود در شهر مقصد دسترسی داشته و اقامتگاه مناسب خودمان را برای سفرمان رزرو کنیم. لیدوما با ارائه خدمات متنوعی در بستری امن و آسان امکان اجاره ویلا و سوئیت را در همه­ی شهرهای ایران به وجود آورده است.

بیش از 7 هزار اقامتگاه در 400 شهر کشور در این سامانه ثبت شده است. پس مهم نیست چه بودجه ای برای سفر خود در نظر گرفته اید و به کدام شهر می خواهید سفر کنید برای سفر کاری راهی پایتخت هستید یا شهرهای شمالی را برای سفر انتخاب کرده اید، قصد سفر به قلب تمدن ایران و اجاره سوئیت در همدان را دارید و یا قصد سفر به هر نقطه ای از این سرزمین پهناور را که داشته باشید می توایند اقامتگاه خود را از طریق این وبسایت رزرو کرده و با خیالی آسوده دل به جاده بزنید.

برای آشنایی بیشتر با خدمات لیدوما کافیست از طریق نشانی www.lidomatrip.com وارد این وبسایت شوید و حل کردن مشکل پیدا کردن اقامتگاه را در سفرهایتان به لیدوماتریپ بسپارید.