رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با تاکید بر اینکه جریانی به دنبال دوقطبی حاکمیت و مردم است، گفت: انقلابیون، رسانه‌ها و فعالان سیاسی باید در قبال این جریان هوشیار باشند.

حدادعادل: جریانی به دنبال دوقطبی حاکمیت و مردم است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در نشست اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با تاکید بر «اخلاص» و «توکل» به عنوان لوازم بهره‌مندی از «کمک الهی» بین نیروهای انقلاب اظهار کرد: در کار سیاسی بیش از هر کار دیگری احتیاج به اخلاص داریم و اگر اخلاص داشته باشیم موفق می‌شویم.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی آمارها، افکار مردم، رفتارها و گفتارها نشان می‌دهد جامعه به تمام معنا خواهان تغییر وضع موجود است، افزود: از طرف دیگر اینکه جریان غرب‌گرا با تمام وجود می‌خواهد از مذاکرات گرفته تا بازی با نرخ ارز، در باغ سبز را به خارجی‌ها نشان دهد و این راهبرد از سوی ایران جریان به خصوص در فضای مجازی عملیاتی شده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: جریانی به دنبال دوقطبی حاکمیت و مردم است و انقلابیون، رسانه‌ها و فعالان سیاسی باید در قبال این جریان هشیار باشند.

حداد عادل تاکید کرد: به هیچ وجه نباید تصور کنیم پیروزیم که همین تصور باعث شده با تعدد کاندیدا روبه‌رو باشیم و این خطری است که ممکن است باعث اثر منفی در انسجام جریان نیروهای انقلاب شود.

در این جلسه ساز و کار رسیدن به فهرست نهایی شورای شهر تهران، نقش نخبگان و متخصصان حوزه شهری و همچنین نحوه مشارکت مجامع استانی در فرآیند انتخاب فهرست نهایی شورای شهر مصوباتی صورت گرفت که در روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.