مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور دریک فیلم هم بازی شدند.

عکسی متفاوت از مهدی پاکدل و رعنا آزادی همسر دومش +تصاویر دونفره
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور چندی پیش ازدواج کردند. مهدی پاکدل (زاده سال ۱۳۵۹ در اصفهان) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است.مهدی پاکدل دانشجوی انصرافی رشته گرافیک دانشگاه آزاد، واحد تهران مرکز است. مهدی پاکدل برادر کوچکتر حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی است. مهدی پاکدل علاوه بر سینما و تلویزیون، در عرصه موسیقی نیز یک آلبوم بنام «در انعکاس کوچه‌های خیس» منتشر کرده است.

ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی

مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور چندی پیش ازدواج کردند.

عکس مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور که چندی پیش با همدیگر ازدواج کرده بودندو ازدواج آنها کلی سروصدا به پا کرده در فیلم آمین هم بازی شدند.

مهدی پاکدل

دانستنی های جالب درباره مهدی پاکدل

- همه رنگها را دوست دارد.

-هنرپیشه مورد علاقه مهدی پاکدل جانی دپ است و سریال هزاردستان را دوست دارد.

- مهدی پاکدل در استودیو نماهنگ اول از سال 1378 تا  1381 تدوینگر بوده و در کانون تبلیغاتی تینانوا از سال 1381 تا 1383 گرافیست بوده است.

- مهدی پاکدل کارگردان فیلم کوتاه رقص مردان روی شیب در سال 1382/ منتخب در جشنواره فیلم های کوتاه سونی و اکران در کشورهای اسپانیا، آمریکا و فرانسه

- مهدی پاکدل برگزیده به عنوان یکی از سه گرافیست جوان در فستیوال تصویر سال/ 1385

ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی

ازدواج مهدی پاکدل و طلاق از بهنوش طباطبایی

مهدی پاکدل در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۳۸۹ با بهنوش طباطبایی ازدواج کرد.

او یک سال پس از جدایی در یک فیلم به نام «زیر سقف دودی» و تئاتر «آینه‌ های روبرو» ظاهر شد و در مصاحبه‌ای هم گفت: یعد از طلاقش تصمیم گرفته کمی بیشتر برای خودش وقت بگذارد، ولی سعی می‌کند از این به بعد حضور فعال تری در عرصه هنر داشته باشد. فیلم لابی یکی از آخرین کار‌های این بازیگر است.

ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی

ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور که در ماه‌های گذشته به صورت شایعاتی پراکنده مطرح شده بود، رسمی شد. بدین ترتیب یک زوج به زوج‌های سینمایی ایران اضافه و این دو بازیگر مطرح زندگی مشترک خود را آغاز کردند. این خبر را عاطفه رضوی، همسر حسین پاکدل (برای مهدی پاکدل) در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد. او نوشت است: "دوستتان دارم، خصوصاً در کنار هم. مبارکمان باش

مهدی پاکدل