ویشکا آسایش بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در خصوص فعالیت های اخیر خود گفت: مشغول بازی در تئاتر «می سی سی پی نشسته می میرد» هستم. دو سال گذشته با همایون غنی زاده تجربه همکاری داشتم و به همین خاطر پیشنهاد او را برای این کار هم پذیرفتم.

ویشکا آسایش و رضایت از بازیگری در تئاتر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

از حضور در این نمایش و استقبال مردم راضی هستم. بازیگر «ورود آقایان ممنوع» ادامه داد: حدود چهار ماه تمرین داشتیم، خداروشکر استقبال خوبی از نمایش شده است و مردم کار را دوست داشتند و تمام تلاش این چهار ماه بی نتیجه نبود. بازیگر «دراکولا» در خصوص ادامه کار در تئاتر اظهار داشت: اگر کار با همایون غنی زاده باشد حتما قبول می کنم ،چراکه کار کردن با ایشان را دوست دارم روش و نوع بازی گرفتن او از بازیگر را می پسندم. وی افزود : شاید بازیگری راضی به چهار ماه تمرین نباشد ،اما من نسبت به شناختی که از آقای غنی زاده دارم کار با ایشان برایم لذت بخش است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، آسایش در خصوص فیلم سینمایی «نهنگ عنبر سلکشن رویا» عنوان کرد: به نظرم از «نهنگ عنبر» فیلم خوبی خواهد شد، تغییری در نقش من صورت نگرفته بلکه زندگی فرناز بیشتر دیده می شود ، هنوز فیلم را کامل ندیدم اما فکر می کنم از سری اول «نهنگ عنبر» بهتر خواهد شد.