ذکر مهم ترین نکات و راه کارهایی که با استفاده از آن ها می توانید به موفقیت مالی برسید به همراه ذکر نقش قسطا کارت در موفقیت شما

دانستنی های موفقیت مالی / نکات طلایی و کلیدی مهم ثروتمند شدن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

این واقعیت از هیچ کس پوشیده نیست که موفقیت مالی در گرو پس انداز است. اگر پس انداز داشته باشید می توانید آن را در زمینه های مختلف سرمایه گذاری کنید و به سود برسید. بنابراین باید بدانید که چگونه پس انداز کنید. البته عده ای از افراد معتقدند که پس انداز کردن کار دشواری است. اما در این مقاله ما به شما خواهیم گفت که برای موفقیت مالی باید چه راهکارهایی در پیش بگیرید و چگونه پولدار شوید! پس با قسطا همراه شوید.

آنچه برای رسیدن به موفقیت مالی باید بدانید!

در این بخش از مقاله شما را با دانستنی های موفقیت مالی آشنا خواهیم کرد تا دریابید چگونه پس انداز کنید و پولدار شوید.

  • یکی از دانستنی های موفقیت مالی این است که در مورد روش خرج کردن خود فکر کنید و سعی کنید آن رویه را تغییر دهید. برای این منظور لازم است مسیرهایی که برایتان هزینه بردار است را شناسایی کنید. در واقع باید آمار دخل و خرج خود را ثبت کنید و یک فهرستی هم از تراکنش های مالی تان داشته باشید. اپلیکیشن های زیادی در این زمینه تهیه شده است که می توانید یکی از آنها را انتخاب و نصب فرمائید.
  • موارد پرهزینه را شناسائی کنید و آن ها را دسته بندی کنید تا بعدا بتوانید آن ها را اصلاح کرده و نحوه ی هزینه کردن خود را بیشتر مدیریت کنید.
  • در گام بعدی باید به دنبال راه کارهای جایگزین برای مخارج خود باشید. به طور مثال، اگر پول زیادی را صرف خرید کالاهای گران قیمت کرده اید، این بار همان کالاها را در فروش ویژه خریداری نمائید؛ یا اینکه از سایت های معتبر که قیمت های مناسب تری دارند ؛ تهیه کنید.

2

  • از دیگر دانستنی های موفقیت مالی این است که اهداف مالی میان مدت و بلند مدت خود را مشخص کنید. حال که اهداف خود را مشخص کردید می توانید با توجه به زمانی که برای آن ها در نظر گرفته اید، ماهانه مبلغی را کنار بگذارید.
  • برای رسیدن به موفقیت مالی فهرستی از بدهی های خود مشخص کنید و پس از دریافت دستمزد خود ابتدا برای پرداخت آن بدهی ها اقدام نمائید. زمانی که بدهی های خود را مدیریت کنید، به راحتی قادر به تصمیم گیری برای بخش باقی مانده از درآمد خود خواهید بود.
  • تا جای ممکن از پرداخت بهره زیاد، برای هرگونه کمک هزینه که در قالب تسهیلات دریافت نموده اید، اجتناب کنید و سعی کنید از خدمات وام دهی الکترونیکی بهره مند شوید که سود کمتری از شما دریافت می کند.
  • برای تامین بخشی از نیازهایتان راه حل های تازه ابداع کنید تا مجبور نباشید که برای آن ها هزینه های زیادی بپردازید. در عوض هزینه های اضافه را پس انداز کنید و در جای مناسب تری سرمایه گذاری کنید.
  • پول خود را به درستی مدیریت کنید. افراد زیادی هستند که در یک شغل با درآمد متوسط مشغول فعالیت هستند، اما با مدیریت درست پول خود و پس اندازی که دارند با وضعیت مالی خوبی بازنشسته می شوند و عده ای دیگر برعکس یک شغل پردرآمد دارند اما عاقبت فقیرانه بازنشست می شوند چون پول خود را به درستی مدیریت نکرده اند. این یکی از اصلی ترین راه های رسیدن به موفقیت مالی است.
  • در آخر برای رسیدن به پاسخ مناسبی در زمینه چگونه ثروتمند شویم به شما پیشنهاد می کنیم از مشاوره مالی با یک فرد متخصص غافل نشوید.

3

نقش کارت های اعتباری در موفقیت مالی

 قطعا می دانید که کارت اعتباری چیست ! کارت های اعتباری امکان خرید با سود کم و بازپرداخت چند ماهه را فراهم می کنند.

مجموعه قسطا یکی از ارائه دهندگان کارت های اعتباری به نام قسطاکارت است که بنابر نیاز شما و بدون نیاز به ضامن و با اعتبار خود شما، امتیازی را برایتان در نظر می گیرد و آن را در قالب یک کارت اعتباری به شما ارائه می دهد.

با استفاده از قسطاکارت شما می توانید خرید خود را انجام دهید و بعدا هزینه آن را به صورت اقساطی با احتساب سود ناچیزی به قسطا بپردازید.

این یکی از راه های موفقیت مالی برای شروع پس انداز و سرمایه گذاری جهت رسیدن به سود بیشتر است.

آیا می دانید قسطا چگونه در رسیدن به موفقیت مالی به شما کمک خواهد کرد؟ همچنان با ما همراه شوید!

دریافت قسطا کارت از قسطا

فرایند دریافت قسطا کارت از مجموعه قسطا طی یک فرایند 5 مرحله ای انجام می شود. شما با ورود به وب سایت رسمی قسطا ابتدا باید برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید.

پس از اینکه حساب کاربری تان را ایجاد کردید، باید برای دریافت قسطاکارت درخواست دهید.

پس از آن مدارک خود را برای قسطا ارسال می کنید تا وارد مرحله ی اعتبارسنجی شوید. فرایند اعتبارسنجی ظرف مدت 1 روز کاری انجام می شود و نتیجه آن به شما اعلام می شود. در صورتی که اعتبار شما تائید شود، می توانید قسطاکارت دریافت کنید.

پس از آنکه خرید خود را با استفاده از قسطاکارت انجام دادید، آن مبلغ را به صورت قسطی به قسطا بازپرداخت می نمائید.

لازم است بدانید که کارمزدی که قسطا از شما دریافت می کند، در مقایسه با سایر ارائه دهندگان تسهیلات به متقاضیان، بسیار کمتر می باشد و این می تواند مسیری برای شروع یک موفقیت مالی باشد.

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم نکات مهم و راه حل هایی را به شما پیشنهاد دهیم تا بدانید چگونه پولدار شویم . در صورتی که بخواهید به موفقیت مالی برسید لازم است نکاتی را در مورد راه کارهای مدیریت مالی خود بدانید، بتوانید بدهی های خود را بررسی کنید، همچنین سرمایه ها و پس اندازهای خود را مدیریت نمائید و مهم تر از همه اگر قصد سرمایه گذاری دارید برای تامین بخشی از منابع مالی خود به کمک هزینه نیاز دارید از سیستم وام دهی الکترونیکی و خدمات صنعت لندتک استفاده نمائید تا با پرداخت سود کمتر، موفقیت مالی تان تضمین شود.

قسطا، پیشرو در صنعت لندتک ایران، ارائه دهنده خدمات مالی برای کمک به متقاضیانی است که مایلند در وقت و هزینه های خود صرفه جوئی کنند و بدون نیاز به ارائه ضامن ، تسهیلات مورد نیاز خود را دریافت کرده و در مسیر موفقیت مالی گام بردارند.