تسنیم/ با حضور فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، ستاد فرماندهی سایت های هفت تیر و شهید مطهری منطقه پدافند هوایی شمال افتتاح شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد در ادامه بازدید خود از منطقه پدافند هوایی شمال(تهران)، ستاد فرماندهی سایت های راداری و موشکی هفت تیر و شهید مطهری این منطقه پدافندی را افتتاح کرد.

امیر صباحی فرد در جمع فرماندهان  این منطقه پدافندی گفت: در زمان جنگ تحمیلی، سایت رادار سوباشی از مهمترین یگان های پدافندی کشور بود و به نحو شایسته و با اقتدار وظیفه خود را به بهترین نحو ممکن انجام داد؛ هم اکنون نیز سایت ها و یگان هایی که وظیفه حراست از آسمان پایتخت کشور را به عهده دارند همان قدر مهم و افتخار آفرینند و این به دلیل اقدامات افتخار آفرین منطقه پدافند هوایی تهران و مراقبت 24 ساعته چشمان همیشه بیدار کارکنان پدافند هوایی است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی در ادامه با گرامیداشت روز قدس، اظهار کرد: از درگاه پروردگار خواستاریم که هر چه زودتر شر رژیم غاصب اسرائیل، این غده سرطانی را از سر مردم مظلوم فلسطین کم کند و به برادران مسلمان و مجاهدان در فلسطین نصرت عطا فرماید.

در پایان این بازدید ستاد فرماندهی سایت های هفت تیر و شهید مطهری افتتاح و این دو سایت وارد چرخه عملیاتی شبکه یکپارچه پدافند هوایی شد.