سام درخشانی در نقش مافیا

هفت‌تیرکشی سام درخشانی در لباس مافیا + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سام درخشانی بازیگر پرتلاش و محبوب کشورمان است. سام درخشانی به واسطه حضورش هم در تلویزیون هم  در سینما، کمتر کسی است که نشناسد. سام درخشانی طی دوران فعالیت هنری‌اش در ژانرهای مختلفی به ایفای نقش پرداخته است. سام درخشانی طرفداران بسیاری دارد.

زندگی شخصی سام درخشانی

سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 31 تیر سال 1354 در خیابان ولیعصر تهران متولد شد و بزرگ شده همان منطقه است.

سام درخشانیاین هنرمند کشورمان در خانواده ای پنج نفره به دنیا آمد و پسر بزرگ خانواده است و یک خواهر کوچکتر به نام پانته آ و یک برادر به نام شهریار دارد.

پرویز درخشانی پدر سام درخشانی یازدهم مردادماه سال 92 بر اثر سکته مغزی درگذشت و این ماجرا یکی از تلخ ترین اتفاقات زندگی این هنرمند کشورمان بود.

سام درخشانی دیپلم رشته تجربی دارد و با وجود قبولی در دانشگاه در رشته تئاتر از ادامه تحصیل انصراف داد.

سام درخشانی رابطه بسیار خوبی با بسیاری از هنرمندان دارد اما رفاقت دیرینه او با کامبیز دیرباز و پژمان بازغی زبانزد همه اهالی دنیای هنر و طرفداران او است.

سام درخشانی علاقه زیادی به ورزش فوتبال دارد و از طرفداران دوآتیشه تیم فوتبال استقلال تهران است.

سام درخشانی حضور در دنیای هنر را از با گذراندن یک دوره بازیگری در کلاس های استاد سمندریان آغاز کرد و اولین بار با مجموعه تلویزیونی شب زدگان در سال 1378 به دنیای بازیگری قدم نهاد و بعد از آن در سریال هایی چون بهشت آبی، مجموعه همسفر، خانه پدری، دلباخته، سالهای برف و بنفشه، ما چند نفر، روزهای زیبا، نابرده رنج و... به ایفای نقش پرداخت.

سام درخشانی

ازدواج سام درخشانی و عسل امیرپور

مادر سام درخشانی هنرمند پرطرفدار کشورمان در یک مصاحبه از آرزویش برای ازدواج پسرش سام صحبت کرده بود و این خواسته بالاخره در مهرماه سال 94 به ثمر نشست.

سام درخشانی 26 خرداد ماه سال 1394 خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد و عسل امیرپور همسر آقای بازیگر است.

ماجرای آشنایی سام درخشانی و همسرش عسل امیرپور

ماجرای آشنایی سام درخشانی و همسرش عسل امیرپور از یک میهمانی خانوادگی آغاز شد که بعد از مدتی رفت و آمد منجر به شناخته بیشتر و در نهایت ازدواج آقای بازیگر گردید.

عسل امیرپور همسر سام درخشانی لیسانس بازیگری دارد و یا یک مراسم ساده زندگی مشترکش را در کنار سام درخشانی آغاز کرد و در اغلب مراسم های ویژه هنری در کنار همسرش حضور دارد و این زوج زندگی عاشقانه ای در کنار هم دارند.

سام درخشانی

فرزندان سام درخشانی

سام درخشانی یک دختر و پسر به نام های برکه و برسام دارد.

سام درخشانی دو سال بعد از ازدواجش برای اولین بار در 22 آذرماه سال 1396 پدر شد و دخترش برکه به دنیا آمد.

برسام پسر سام درخشانی است که 1 مهر 1399 متولد شد و آقای بازیگر برای دومین بار پدر شدن را تجربه کرد.