وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از سرنگون کردن یک پهپاد که از سمت اردن به شمال سرزمین اشغالی وارد شده بود، خبر داد.

نفوذ پهپاد به سرزمین‌های اشغالی از اردن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که صبح امروز پهپادی را که از سمت اردن به شمال سرزمین اشغالی حرکت می‌کرده، سرنگون کرده است.

بنا بر گزارش روزنامه «تایمز اسرائیل»، آن طور که ارتش رژیم صهیونیستی گزارش کرده است، پهپاد فوق به سمت محدوده «بیت شئان» در شمال سرزمین اشغالی در حرکت بوده که هدف حمله ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته و ساقط شده است.

ارتش در این خصوص گفت: «پهپاد تحت نظارت واحد کنترل هوایی ارتش بوده است. نیروهای امنیتی، قطعات این پهپاد را جمع‌آوری کرده‌اند».

بر اساس این گزارش، علی‌رغم آن که پهپاد فوق از سوی اردن به سمت مرز فلسطین اشغالی در حرکت بوده است اما هنوز منشأ اصلی آن مشخص نیست و جزئیاتی در این خصوص منتشر نشده است.

رژیم صهیونیستی از دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه دور تازه‌ای از حملات علیه نوار غزه را آغاز کرده و تاکنون ۲۱۲ نفر از جمله ۵۸ کودک را به شهادت رسانده و ۱۲۳۵ نفر را زخمی کرده است. مقاومت فلسطین نیز در واکنش به این جنایت رژیم صهیونیستی شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه و تل‌آویو را هدف حملات راکتی و خمپاره‌ای قرار داده است.

اخیراً رسانه‌های صهیونیستی اعتراف کردند که بیش از ۳۰ فروند موشک به سوی تل‌آویو و اطراف آن پرتاب شده و برخی منابع از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در این شهر خبر دادند.