ایسنا نوشت: سخنگوی نظامی گردان‌های حزب‌الله عراق در سخنانی گفت که این گردان‌ها شکست فلسطین را نخواهند پذیرفت و مرحله رویارویی مستقیم با رژیم صهیونیستی نزدیک است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

جعفر الحسینی، سخنگوی نظامی گردان‌های حزب‌الله عراق در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین با اشاره به تحولات اخیر فلسطین، اظهار کرد: همه ملت‌ها با دیده افتخار به اتفاقات غزه نگاه می‌کنند و اتفاقات اخیر فلسطین یک حماسه واقعی است که مهمترین نشانه آن بازدارندگی رژیم اشغالگر در تمامی عرصه‌ها است.

وی افزود: عراق چندین دهه است که تاکید می‌کند فلسطین مسئله مرکزی است و یکی از اهداف ایجاد پایگاه‌های آمریکا در عراق جلوگیری از دفاع آن از فلسطین است.

الحسینی ادامه داد: مقاومت عراق معتقد است که مرحله رویارویی مستقیم با اسرائیل در حال فرا رسیدن است مشارکت آن در آزادسازی فلسطین مسئله‌ای قطعی است.

سخنگوی نظامی گردان‌های حزب‌الله عراق همچنین گفت: مقاومت فلسطین رویکرد قهرمانانه‌ای دارد و ما نیز پشت آنها هستیم و هرگز ملت فلسطین را رها نخواهیم کرد.

الحسینی در پایان خاطرنشان کرد: عهد و پیمان می‌بندیم که هرگز فلسطین و ملت و مقدسات آن را رها نخواهیم کرد و نمی‌توانیم بپذیریم که ملت فلسطین شکست بخورند.