ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان این‌که رژیم صهیونیستی نمی‌تواند توطئه‌های خود را اجرایی کند به همین خاطر دچار دیوانگی کامل شده است، تاکید کرد: صهیونیست ها دچار جنون و دیوانگی شده‌اند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایرنا، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران سه شنبه شب با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی به بررسی آخرین تحولات فلسطین پرداخت و در آغاز با اشاره به این که در غزه شاهد حوادثی هستیم و دیدیم که اسرائیلی‌ها چه کارهایی را انجام می‌دهند، گفت: اسرائیل تحت نظر دوربین‌ها جنایت‌ها را انجام می‌دهد، جنایت‌های زیادی در جاهای مختلف فلسطین انجام شده است و تعداد زیادی از فلسطینیان کشته شده‌اند و این طبیعت رژیم صهیونیستی است و الان چهره این رژیم جعلی بیشتر مخدوش‌ شده است.

 ابوشریف با بیان این که تجهیزات ما پیشرفته‌تر شده و محور مقاومت در این مساله با ما بوده است، افزود: در کرانه باختری دیدیم که غیر از مقاومت کاری نمی‌توان کرد، حتی مسجد الاقصی هدف عملیات یهودی سازی گسترده قرار گرفت.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به اینکه اسرائیل یک آپارتاید حقیقی است، تاکید کرد: اسراییل یک نژاد پرست است و حقوق بشر را زیر پا می‌گذارد ،ملت فلسطین تنها گزینه‌ای که دارد مقابله و اتحاد پیرامون مقاومت است تا بتوانند به حقوق خود دست پیدا کنند.

او ادامه داد: مشکل اصلی مشکل اشغالگری است و ما تلاش می‌کنیم با امکاناتی که در اختیار داریم علیه توطئه‌هایی که اکنون علیه ما انجام می‌شود مقابله کنیم، ملت فلسطین مقاومت می‌کند لذا هفت میلیون نفر در فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت می‌کنند.

 ابوشریف با اشاره به این که رژیم صهیونیستی نمی‌تواند توطئه‌های خود را اجرایی کند و به همین خاطر دچار دیوانگی کامل شده است، گفت: صهیونیست ها دچار جنون و دیوانگی شده‌اند، کابینه رژیم صهیونیستی دچار شگفتی و تعجب شده است و عامل آن مقاومت ملت فلسطین است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در ادامه با اشاره به اینکه شهرک نشین های صهیونیستی روز به روز افزایش پیدا می‌کنند، افزود: افراطیون و تندروها در آنجا کارهای بسیار زشت انجام می‌دهند و به فلسطینی‌ها فشار می آورند، مشکل نتانیاهو در داخل را باید مورد ارزیابی قرار داد، مشکلات نتانیاهو در داخل بیشتر از جنگ غزه است.

او گفت: نتانیاهو در داخل کشور خود دچار چالش‌های زیادی شده و این در حالی است که ملت فلسطین متحد شده است.

 ابوشریف افزود: ملت فلسطین در مسیر مبارزه متحد هستند و می خواهند پیام هایشان را به سازمان‌های بین الملی و کشورهای بزرگ برسانند، کشورهای بزرگ بودند که اسرائیل را ایجاد کردند و فشارها را بر ملت فلسطین روزبه‌روز بیشتر می کنند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پایان با تاکید براینکه همه می‌دانند که حقوق ملت فلسطین چیست، تصریح کرد: ملت فلسطین آماده است تا حقوق خود را به دست آورد.