یکی از مخزن های پر استفاده در ذخیره آب، مخزن پلی اتیلن است، این مخزن به دلیل مزایایی بسیاری که دارد دارای محبوبیت فراوانی در بین افرادی است که از آن در جهت ذخیره آب و سایر سیالات استفاده می کنند این مخزن برای ذخیره سازی سیالاتی که خاصیت خورندگی بر روی مواد پلی اتیلنی ندارند، قابل استفاده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 مخزن آب پلی اتیلن امروز ه در ابعاد گوناگون توسط شرکت های تولیدی به بازار عرضه می شود و به وفور در دسترس مشتریان قرار دارد، ساخته شدن این مخزن ها از مواد با کیفیت بسیار اهمیت دارد، زیرا باعث می شود که استحکام لازم را در برابر آسیب های محیطی، از جمله: دماهای بالا یا پایین هوا را داشته باشد. 

کاربردهای مخازن آب پلی اتیلن

این مخازن استفاده های فراوانی دارند و برای ذخیره مایعات مختلف به کار گرفته می شوند، از جمله این کاربردها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در صنایع ساختمان سازی برای ذخیره آب یا مایعات دیگر

 استفاده از این مخازن برای ذخیره آب در منزل

استفاده از این مخازن در صنایع کشاورزی برای حمل و نقل آب 

ذخیره سازی مواد شیمیایی غیر خورنده از جمله: روغن های مورد استفاده در صنایع شیمیایی

به کارگیری این مخازن برای ذخیره سازی مواد محلول آفت کش جهت سمپاشی زمین های کشاورزی

به دلیل استفاده های متعددی که مخزن آب پلی اتیلن دارد، تقاضا برای خرید آن همیشه بالا می باشد، زیرا کاربردهای آن بسیار گسترده است و نسبت به سایر مخزن های ذخیره آب دارای مزایای زیادی می باشد، که در زیر شرح داده شده است.

1

 مزایای مخزن آب پلی اتیلن

  • سهولت دسترسی به این مخزن برای تهیه
  •  سهولت در حمل و نقل آن به دلیل جنس و وزن سبک
  • تحمل دماهای بالا و پایین و همچنین داشتن سازگاری با انواع مواد مایع جهت ذخیره سازی
  • دارای تنوع بالا در اندازه، شکل و قالب های بکارگیری شده برای ساخت آن
  • طول عمر بالای این محصول
  • مقاومت بسیار زیاد در برابر خوردگی به وسیله مواد شیمیایی
  • فروش اینترنتی و آنلاین مخزن آب پلی اتیلن یکی از مزیت های بسیار عالی این محصول می باشد. (سایت تهران پلیمر یارا)
  • مقرون به صرفه بودن هزینه خرید این مخزن نسبت به مخازن دیگر

 

موارد بالا تنها چند مورد از مزایای مخزن آب پلی اتیلن می باشند، تولید این نوع مخزن ها باعث سهولت پیشبرد فعالیت در اکثر صنعت ها شده است. به دلیل اینکه مخازن فلزی مشکلات بسیاری از جمله: هزینه بالای خرید، دشواری های هایی برای حمل و نقل، به دلیل وزن سنگین آنها، محدودیت نگهداری انواع مایعات و غیره، را به همراه دارند، بنابراین خرید مخازن پلی اتیلنی یک گزینه عالی برای همه افرادی است که نیاز به یک مخزن، سبک، با دوام و با قیمت بصرفه دارند. 

2

 

تانکر پلی اتیلن

به دلیل کاربردهای گسترده ای که مخزن های پلی اتیلنی دارند با نگاه کردن به اطراف خود به راحتی می توانیم تانکرهای پلی اتیلنی را مشاهده کنیم. این تانکرها از پشت بام منازل گرفته تا اطراف باغ ها و زمین های کشاورزی قابل مشاهده هستند. این تانکرها دارای عمر مفید طولانی تری نسبت به سایر مخزن ها هستند و حتی در صورت استفاده مفید از آنها و مراقبت در مقابل آفتاب، می توانند برای یک سده نیز قابل استفاده باشند. تنها عاملی که می تواند به آنها آسیب برساند، ضربه های شدید مکانیکی است که به صورت نادر ممکن است اتفاق بیفتد. 

 

مخازن پلی اتیلنی

ساخت تانکرهای آب پلی اتیلنی توسط شرکت تهران پلیمر یارا، با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد، یک خدمت بزرگ به مشتریان این نوع مخازن ذخیره ای می باشد. تنوع تانکرهای این شرکت بسیار بالا است و مشتریان می توانند انواع مدل های دلخواه در سایزهای و قالب های متنوع را از این شرکت تهیه کنند. تمام تانکرهای پلی اتیلنی در سایت فروشگاه تهران پلیمر یارا قابل مشاهده هستند و مشتریان می توانند با توجه به قالب تانکر و ظرفیت آن، مخزن مورد نیاز خود را انتخاب نمایند. تانکرهای پلی اتیلنی به دلیلی راحتی در حمل و نقل می توان در مکان های مختلف استفاده نمود، از این مخازن برای آبیاری، تهیه محلولهای آفت کشی و نگهداری مواد شیمیایی غیر خورنده و غیره استفاده می شود. موادی که در تهیه این تانکرها استفاده می شود کاملا بهداشتی است و هیچ گونه ضرری برای سلامت انسان و همچنین محیط زیست ندارد، این نکته را می توان از تاییدیه وزارت بهداشت به راحتی متوجه شد. داشتن ضمانت نامه چند ساله محصولات شرکت تهران پلیمر یارا باعث میشود که مشتریان با خیالی آسوده اقدام به خرید نمایند. 

قیمت مخزن آب جنس پلی اتیلن

مخزن های آب پلی اتیلنی با توجه به ظرفیت نگهداری، ضخامت لایه آنها و نوع قالب تولید شده دارای قیمت های متفاوتی هستند و ممکن است این قیمت ها در شرکت های مختلف تولیدی بالا و پایین هایی داشته باشد ولی مشتریان می توانند این مخزن ها را با مناسب ترین قیمت و در اسرع وقت بعد از ثبت سفارش از شرکت تهران پلیمر یارا تهیه نمایند. شماره هایی که در سایت ثبت شده است پل ارتباطی بین کارشناس های شرکت و مشتریان است که می توانند در رابطه با قیمت یا موجودی مخازن پلی اتیلنی، سوالات خود را مطرح نمایند. 

با توجه به اینکه در ساخت مخازن پلی اتیلنی از لایه های مختلفی استفاده می شود و این مخازن ممکن است تک لایه یا چند لایه باشند، قیمت فروش چند لایه ها نسبت به تک لایه ها، بالاتر است به دلیل اینکه، استحکام بالاتری دارند. همچنین قیمت مخزن های عمودی، افقی؛ مکعبی شکل و مخروطی با هم متفاوت است. شرکت تهران پلیمر یارا با داشتن بیش از 105 نمایندگی تولید و فروش مخازن پلی اتیلنی یکی از بزرگترین تامین کننده های این نوع از مخازن در ایران و خاورمیانه است و با استفاده از مواد اولیه درجه یک، بهترین محصولات را در اختیار مشتریان خود چه به صورت عمده و چه تک قرار می دهد. 

 

خرید مخازن پلی اتیلن

خرید مخزن های آب پلی اتیلنی که بسیار ارزان است، نشان از این دارد، که مواد اولیه ای که برای ساخت آن استفاده شده است، بسیار بی کیفیت می باشند و علاوه بر اینکه هیچ گونه استحکامی ندارد، استفاده از آن برای ذخیره آب باعث آسیب رساندن به سلامت انسان و محیط زیست می شود، پس باید برای خرید مخازن پلی اتیلن حتما از فروشگاه های مطمئن خرید نمایید تا بهترین و با کیفیت ترین آن را استفاده کنید. خرید از تولیدی های مطمئن باعث می شود که مخزن ها را با خیال راحت در هر زمینه ای استفاده کرد. 

خرید مخزن آب پلی اتیلن

مخازن آب پلی اتیلن در ظرفیت هایی با حجم کم و ظرفیت های 10000 لیتر به بالا، توسط شرکت تهران پلیمر یارا در حجم انبوه تولید می شوند. این مخزن ها به شکل های متنوعی توسط کارشناس های با تجربه شرکت طراحی شده اند به گونه ای که هر کدام از آنها برای فعالیت های خاصی قابل استفاده می باشد. کارشناس های فروش ما به صورت تلفنی اطلاعاتی از قبیل: 

• انتخاب مخزن با ظرفیت و شکل مناسب که با استفاده مشتری متناسب باشد.

• نحوه نصب مناسب مخازن پلی اتیلنی

• آموزش های در خصوص مراقبت از مخازن و غیره را برای مشتریان شرح می دهند.