کسانی که متاسفانه از سوپر انقلابی ها به حساب می آیند، آمده اند و بی رودربایستی مردم را تحقیر می کنند . از ارزش کم رای مردم می گویند . از مشارکت حداقلی و مزایای آن حرف می زنند . مردم را چونان برده و رعیت به تصویر می کشند . ای وای بر ما، بر همه ما . این است صدای انقلاب اسلامی عزیز ما ؟

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مصطفی صادقی : خدا را گواه می گیرم که این سطور به جهت ناراحتی از رد صلاحیت چهره ای خاص یا دلهره پیروزی احدی از نامزدهای موجود نگاشته نشده ، بلکه این وجیزه از سر دوست داشتن انقلاب و نظام نوشته شده است.

و اما اصل ماجرا :

واکنش ها بعد از اعلام اسامی افراد تایید صلاحیت شده و یا به تعبیری احراز صلاحیت شده طبعا و طبیعتا به جهت ترکیب موجود بسیار زیاد بود . قِسمی از افرادی که واکنش نشان دادند طبق معمول و انتظار از اپوزیسیون و ضد انقلاب های ملعونی بودند که مانند گرگ در تمام این سال ها دنبال فرصت برای حمله به نظام و انقلاب بوده اند.لکن قِسم قابل توجهی از افراد در زمره افرادی بودند که قلبشان برای انقلاب و نظام می تپد و برچسب ضد انقلاب به آنها نمی چسبد. طرفه آنکه در میان همین افراد بسیار دیدیم چهره هایی از میان اصولگرایان و انقلابی هایی که نگرانی هایی ابراز داشتند . اما خوب به هر حال چه اصولگرا باشی و چه اصلاح طلب باید قانون را فصل الخطاب بدانی و قانون هم این اختیار را به شورای نگهبان داده است . حالا هم همین شده ، مگر غیر از این است که همه نامزدهای اصلی رد صلاحیت شده یا به تعبیر آقای کدخدایی عدم احراز صلاحیت شده {به جز محمود احمدی نژاد که سال هاست نسبتش را با قانون تعریف کرده است}، نتیجه را پذیرفته اند؟ 

القصه :

در این چند روز اما صداهای غریبه با انقلاب و آن نظامی که همه ما دوستش داریم شنیده می شود. صداهایی خطرناک که لازم است درباره آن هشدار بدهیم .

کسانی که متاسفانه از سوپر انقلابی ها به حساب می آیند، آمده اند و بی رودربایستی مردم را تحقیر می کنند . از ارزش کم رای مردم می گویند . از مشارکت حداقلی و مزایای آن حرف می زنند . مردم را چونان برده و رعیت به تصویر می کشند . ای وای بر ما، بر همه ما . این است صدای انقلاب اسلامی عزیز ما ؟ ما با مردم تحقیر شده در این سال ها فخر دنیای اسلام بودیم ؟ اگر امروز عزیزیم در بین آزادی خواهان سراسر گیتی با مردم تحقیر شده اینگونه احوالی پیدا کرده ایم ؟ 

اگر روزی محمد خاتمی و محمود احمدی نژاد و حسن روحانی با رای میلیونی ریاست جمهوری را بر عهده گرفتند این برای قدرت نظام ما در معادلات منطقه ای کم بوده است ؟ این برای استحکام نظام ما بی نقش بوده است؟

اگر این آرا میلیونی نبود می توانستیم از طوفان و سیلاب های سیاسی تمام سال های بعد از انقلاب عبور کنیم؟

شورای نگهبان بر اساس اختیاراتش عده ای را تایید نکرده است که در انتخابات باشند ، سلمنا . همه هم پذیرفتیم، اما قرار نیست که شما برادران سوپر انقلابی با چنان سرعت خیره کننده ای به تحقیر مردم بپردازدید. کجا امام و رهبری نقش مردم در انتخابات و تعیین سرنوشت سیاسی اشان را اینگونه تصویر کرده اند که شما این حرف ها را می زنید.

بدانید این فقط اپوزیسیون نیست که مردم را به تحریم انتخابات تشویق می کنند . بلکه همین نوع رفتار، مردم را از رای دادن نا امید می کند. به یک معنا شما که اینگونه سخن می گویید لبه دیگر تیغ تحریم هستید . شما را به مرور و توجه به سخنان اخیر رهبر انقلاب دعوت می کنم :

«کسانی که مردم را از رفتن پای صندوق رأی منع و القاء بی‌فایده بودن انتخابات را می‌کنند، دروغ می‌گویند که دلسوز مردم هستند، بنابراین به حرف آن‌ها اعتنا نکنید.»

سخنرانی اخیر رهبری را دوباره گوش کنید . مگر رهبری درباره مشارکت مردم و راه افزایش آن سخن نگفتند ، با این حرف هایتان مردم به صندوق رای دور می شوند یا نزدیک؟ در تمام این سال ها کجا رهبر معظم انقلاب چنین تفسیرهایی از حضور مردم در انتخابات داشتند که شما این حرف ها را می زنید ؟  این سخنان رهبر انقلاب را بخوانید :

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حضور و مشارکت مردم در انتخابات را از لحاظ بین المللی نشان‌دهنده اقتدار ملی دانستند و افزودند: آنچه بیش از توان دفاعی و قدرت دیپلماسی زمینه‌ساز اقتدار کشور است، خودِ مردم و هوشیاری و پُرانگیزه و سرپا بودن آنها است و مظهر این حضور و اقتدار از همه مهمتر در انتخابات است.ایشان اصلِ مشارکت مردم و همچنین میزان حضور مردم در انتخابات را از عوامل اصلی تاثیرگذار در اقتدار ملی برشمردند و گفتند: همه حتی کسانی که ممکن است رهبری را نیز قبول نداشته باشند، ایران قوی را به‌عنوان راه مقابله با دشمنی‌ها قبول دارند که یکی از راههای مهم قوی شدن ایران، مشارکت در انتخابات است.

 لازم است این سخنان امام (ره) را هم به یاد شما می آورم :

 «شما چنانچه سطح رایتان از زمان سابق خدای نخواسته کمتر بشود ، بوقهای تبلیغاتی خارج و شکست خورده های فراری به خارج خواهند گفت که ایران از اسلام رو برگردانده و از جمهوری اسلامی روبر گردانده است»

آقایان سوپر انقلابی ، مردم حتما باید در انتخابات باشند ، این نظام با مردم اینگونه استوار و سربلند است . امام (ره)گفتند جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد . این انقلاب با مردمش در دنیا شناخته می شود. این حرف ها را ازکجا آورده اید که به جان نقش مردم در نظام و انقلاب افتاده اید. آن کسانی که رفتند انقلاب کردند آن کسانی که جنگیندند و شهید و جانباز و اسیر دادند ربات و ماشین و دستگاه که نبودند انسان بودند ، ایرانی بودند. نسیان گرفته اید ؟

این مردم ، نه رعیت اند ، نه برده ، این مردم به فرموده امام(ره) ولی نعمت هستند؛ آقایان سوپر انقلابی خواهشا بس کنید ، به خاطر انقلاب بس کنید!

والسلام.