در کنار تجهیزات پزشکی که به تکنولوژی وابسته است، خدمات آنلاین نیز چند سالی است که در این حرفه برای کمک به سلامت جامعه به کار گرفته می شود. دریافت نوبت به روش حضوری دردسرهای خاص خود را دارد که به دلایل مختلفی می تواند، زمینه ساز گسترش بیماری های ویروسی شود. با ادامه مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری راجع به خدمات آنلاین پزشکی به دست آورید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علم پزشکی بسیار گسترده است و در کنار این گستردگی و افزایش دانش پزشکان، بیماری ها نیز روز به روز بیشتر و گسترده تر می شوند. تکنولوژی به این علم کمک بسیار کرده است و تشخیص ها را دقیق تر و سریع تر پیش می برد.

در کنار تجهیزات پزشکی که به تکنولوژی وابسته است، خدمات آنلاین نیز چند سالی است که در این حرفه برای کمک به سلامت جامعه به کار گرفته می شود. دریافت نوبت به روش حضوری دردسرهای خاص خود را دارد که به دلایل مختلفی می تواند، زمینه ساز گسترش بیماری های ویروسی شود. با ادامه مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری راجع به خدمات آنلاین پزشکی به دست آورید.

1

خدمات آنلاین چه کمکی می تواند به علم پزشکی و افراد جامعه کند؟

اینترنت پایه ثابت زندگی های امروزه شده است که مزیت های زیادی نیز به همراه دارد. اینترنت و تکنولوژی در کنار هم می توانند به علم پزشکی و افراد سطح جامعه کنند زیرا خدمات مختلفی در بستر آن انجام می شود که ویزیت های آنلاین و نوبت دهی اینترنتی از این خدمات است.

از طریق ویزیت های آنلاین، بیماران برای درمان سریع تر اقدام می کنند و می توانند درمان خود را به صورت غیر حضوری شروع کنند که این از مزمن شدن و پیشرفت بیماری ها جلوگیری می کند و سلامت جامعه را بالا می برد.

خدمات نوبت دهی اینترنتی نیز در این دوران کرونایی به کمک پزشکان و بیماران آمده است که به دور از هر شلوغی بتوانند نوبت خود را دریافت کنند. در ادامه با این خدمات بیشتر آشنا خواهید شد.

 

مزیت های خدمات اینترنتی نوبت دهی پزشکی

این که استفاده از خدمات پزشکی آنلاین می تواند سلامت و روند کنترل بیماری ها را در جامعه بهبود ببخشد، بر هیچ کسی پوشیده نیست. در میان این خدمات آنلاین، نوبت دهی پزشکی از مواردی است که بسیار کاربرد دارد به همین دلیل در ادامه مزیت هایی که با استفاده از نوبت دهی آنلاین پزشکی نصیب ما می شود، را ذکر کرده ایم.

 

در این روزهای کرونایی برای دریافت نوبت نیاز به خارج شدن از منزل نیست.

متاسفانه نوبت های حضوری به دلیلی برای جمع شدن افراد در یک محیط کوچک تبدیل شده است که همین امر سبب می شود، بیماری های مسری به سرعت گریبان افراد را بگیرند.

 در ایام کرونا خارج شدن از منزل می تواند سلامت افراد را تهدید کند، اما با وجود سیستم نوبت دهی آنلاین نیازی به حضور پیداکردن در مطب نیست و بیمار تنها در روز ملاقات با پزشک در ساعت مشخص شده باید حاضر شود.

 

در هر ساعت و در هر مکانی می توانید نوبت خود را دریافت کنید.

برخی از بیماران به دلیل نداشتن وقت و مشغله زیاد، فرصت نمی کنند که برای دریافت نوبت به صورت حضوری اقدام کنند و این یعنی در این مدت، درمان به عقب می افتد و بیماری پیشرفت می کند.

در خدمات آنلاین نوبت دهی پزشکی، در هر ساعتی از شبانه روز و در هر مکانی می توانید برای خود از پزشک مورد نظر نوبت دریافت کنید.

 

بیمار نمی تواند نوبت خود را بدون اطلاع قبلی کنسل کند.

این ویژگی بیشتر برای پزشکان است زیرا بیماران در زمان دریافت نوبت اینترنتی باید هزینه ویزیت را پرداخت کنند و این نشان می دهد که اگر بیمار قصد آمدن نداشته باشد، پزشک متضرر نمی شود زیرا هزینه خود را دریافت کرده است.

 البته چون بیمار این هزینه را پرداخت کرده است، سعی به حضور در مراکز درمانی خواهد کرد و کنترل بیماری خود را به عقب نمی اندازد.

 

سوابق پزشکان در این اپلیکیشن ها دیده می شود.

متاسفانه برخی از بیماران بدون اینکه تخصص پزشک را بدانند، براساس گفته های دیگران اقدام به دریافت نوبت می کنند. در نرم افزار های نوبت دهی اینترنتی  سوابق و مدارک تحصیلی پزشکان در معرض دید قرار می گیرد و این یعنی بیمار می تواند انتخاب سریع تر و دقیق تری داشته باشد.

 

هزینه ها برای بیماران کاهش می یابد.

وجود یک سیستم که نوبت دهی آنلاین پزشکی را انجام دهد، هزینه های اضافه بیماران را حذف می کند. این هزینه ها شامل رفت و امدها می شود که ممکن است بارها برای دریافت نوبت حضوری اقدام کنید، اما پزشک این وقت را به شما ندهد.

 به راحتی از طریق خدمات آنلاین در منزل یا هر جای دیگر نوبت خود را رزرو کنید.

بیماران به راحتی می توانند آدرس پزشکان را به دست آورند.

گاهی سردرگمی در پیدا کردن آدرس مراکز درمانی و مطب پزشکان سبب می شود، افراد از ادامه درمان خود پشیمان شوند و این یعنی سلامت جامعه تهدید می شود.

در خدمات آنلاین به راحتی آدرس مطب ها و مراکز درمانی قابل دسترسی است و بیمار برای حضور یافتن در مطب به مشکلی بر نخواهد خورد.

 

اگر نیاز به این خدمات حرفه ای و آنلاین دارید، می توانید به سایت پذیرش 24 مراجعه کنید و یا از اپلیکیشن های خدماتی این مجموعه که مزایای زیر را برای شما به ارمغان خواهد آورد، استفاده کنید.

برای دانلود رایگان اپلیکیشن و دریافت مشاوره آنلاین تلفنی از بهترین پزشکان و مراکز درمانی ایران از درگاه های زیر اقدام کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن پذیرش۲۴ نوبت ویزیت پزشک دریافت کنید:

انتخاب تخصص

بیش از 670 پزشک، روانشناس، مشاور و درمانگر طب سنتی، آنلاین و آماده پاسخگویی به سؤالات شما به صورت تلفنی و متنی هستند. کافی‌ست تخصص و پزشک خود را انتخاب کرده و با پزشک به گفت‌وگو بپردازید.

انتخاب پزشک

در بین پزشکان مشاور، اولین زمان مشاوره آنلاین را انتخاب کرده و هر کجا که هستید با پزشک مشاوره کنید.

مشاهده پروفایل پزشک

بیوگرافی، سوابق علمی و رزومه پزشک مشاور را بررسی و مشاهده کرده و سپس با اطمینان خاطر نوبت پزشک را دریافت کنید.

نکته دیگری که در خصوص وبسایت پذیرش 24 وجود دارد، این است که بخشی تحت عنوان پرسش و پاسخ پزشکی وجود دارد، در این بخش شما می توانید تمامی سوالات خودتان را در زمینه های پزشکی از متخصص مربوطه بپرسید و منتظر پاسخ کامل و تخصصی او باشید. همچنین در این بخش می توانید سوالات سایر کاربران و نظرات دیگر متخصصان را نیز مشاهده کنید.

2

آیا خدمات نوبت دهی اینترنتی پزشکی معایبی نیز دارد؟

قطعا موارد فوق نشان می دهد که خدمات اینترنتی به علم پزشکی کمک می کند و آسایش بیماران را به همراه دارد که این سبب می شود، برای درمان زودتر اقدام کنند. در این بین نیز معایبی وجود دارد که چندان بزرگ نیستند و مانعی برای استفاده از این خدمات به حساب نمی آیند. برخی از این معایب عبارتند از:

  1. دریافت نوبت به صورت حضوری هنوز وجود دارد و برخی از افراد از این خدمات استفاده نمی کنند، این امر نشان می دهد خدماتی که به صورت تلفنی و حضوری ثبت می شوند باید در اپلیکیشن توسط منشی به ثبت برسند تا نوبت ها با یکدیگر تداخل نداشته باشد.
  2. در مناطقی که اینترنت وجود ندارد و جزء مناطق محروم به حساب می آیند، استفاده از این خدمات غیر ممکن است زیرا نیاز به اینترنت برای ثبت نوبت الزامی است.