هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری قبل از برگزاری اولین مناظره خود به سوالی مشترک که چه کسی را رقیب خود می دانید پاسخ دادند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم دیروز شنبه از ساعت ۱۵ وارد سازمان صدا و سیما شدند.

موضوع مناظره نخست نامزدها که از ساعت ۱۷ آغاز شد، اقتصادی بود. هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری قبل از برگزاری اولین مناظره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر شدند و هر هفت نفر به یک سوال مشترک «رقیب خود را کدام یک از نامزدها می دانید؟» پاسخ دادند که در ادامه می خوانید.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی: رقیب خودم را شخص نمی‌دانم

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی  نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: رقیب خودم را شخص نمی‌دانم، آمدم تا زیر میز بزنم، نه زیر میز برخورد با اشخاص، زیر میز روش کشورداری.

عبدالناصر همتی: رقیب من همین ۵ نامزد هستند

عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت:  باید بگویم رقیب من همین ۵ نامزد هستند.  قهرمردم مهمترین رقیب من است و اگر مردم قهر خود را کنار بگذارند من رقیبی نخواهم داشت.

محسن رضایی: هر کدام از آقایانی که مسبب وضعیت موجود بودند رقیب من هستند

محسن رضایی نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: کاملا آمادگی دارم با وضعیت موجود که در کشور مستقر شده رقابت کنم. هر کدام از آقایانی که مسبب وضعیت موجود بودند رقیب من هستند.

سعید جلیلی: رقیب ما کسی است که کشور را متوقف کند

سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: رقیب ما کسی است که کشور را متوقف کند، معطل کند و هر روز یک بهانه بیاورد.

سید ابراهیم رئیسی: رقیب من فساد و ناکارآمدی است

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این میدان و ابتدای ورودم به این عرصه هم گفتم که آن چیزی که می‌تواند رقیب من باشد؛ این رقیبانی هستند که همه محترمند و هرکس می‌تواند وارد صحنه شده و نظری داشته باشد، اما من رقیب اصلی خود را ناکارآمدی و فساد می‌دانم.

محسن مهرعلیزاده: فقط رئیسی رقیب من است

محسن مهر علیزاده نامزد انتخابات ریاست جمهوری  گفت: عرصه مشکلی است و نامزد‌ها باید سابقه‌شان مشخص باشد. تنها رئیسی بر اساس نظرسنجی‌ها رقیب من است.